ادو تویلت مردانه مالیزیا مدل Vetyver حجم 50 میلی لیتر

Malizia Uomo Eau De Toilette

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: آقایان
  • نوع رایحه: ملایم و چوبی
  • تولید: ایتالیا
  • حجم: 50 میلی لیتر
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
430,600
9%
394,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ادو تویلت مردانه مالیزیا مدل Vetyver بوی هر چیز، می‌تواند یکی از بخش‌های مهم نمود آن باشد. حجم عظیمی از دانسته‌های ما از طریق قوه‌ی بینایی به مغزمان وارد می‌شود؛ اما درمقابل بخش عمده‌ای از احساسات ما توسط حس بویایی تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد. به همین خاطر یکی از روش‌هایی که حس خوبی را به اطرافیان‌ منتقل می‌کند، خوش‌بو بودن است و به این منظور می‌توان از عطر‌ها استفاده کرد. ادو تویلت مردانه مالیزیا مدل Vetyver دارای رایحه ای چوبی به همراه عصاره گیاه وتیور می باشد که حس انرژی داشتن و شادابی را برای شما ایجاد می نماید. این محصول دارای ماندگاری بالایی می باشد.

مالیزیا malizia در ایتالیا تاسیس شد و در زمینه بهداشت و مراقبت پوست و مو فعالیت می‌کند. این برند محصولاتی برای مردان و زنان دارد تا همه پوست و مو زیباتری داشته باشند. از محصولات مالیزیا می‌توان به مام و اسپری، محصولات اصلاح، ادوتویلت و غیره اشاره کرد. باتوجه به محصولات این برند متوجه می‌شوید که مالیزیا علاوه بر مرتب به‌نظر رسیدن افراد به خوشبو بودن آن‌ها نیز اهمیت می‌دهد. محصولات مالیزیا طرفداران زیادی دارند و از قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردارند. محصولات بهداشتی این برند قابل استفاده برای انواع مو و پوست هستند و برای استفاده روزانه توصیه می‌شوند.

مناسب برای
آقایان
نوع رایحه
ملایم و چوبی
تولید
ایتالیا
حجم
50 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...