اسپری ضد آفتاب دو فاز ایزدین SPF50

Isdin Fotoprotector Hydro Lotion SPF 50

از {{model.count}}
برند : ایزدین
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست حتی پوست حساس
  • کارایی: محافظت کننده در برابر اشعه UVA/UVB، آبرسان، سم زدا...
  • تولید: اسپانیا
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
2,016,000
5%
1,932,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اسپری ضد آفتاب دو فاز ایزدین SPF50 یکی از جدیدترین محصولات این برند است که برای محافظت از بدن طراحی شده است. این محصول با ارگانسیم گیاهی با بالاترین غلظت کلورفیل در جهان فرموله شده و دارای چند عملکرد بوده و استفاده از آن موجب محافظت از پوست شما می شود. این محصول فوق العاده با داشتن فاکتور محافظتی SPF50 بخوبی از پوست در برابر اشعه مضر UVA/UVB محافظت می نماید. همچنین بدلیل وجود کلرلا ماریس که عملکردی آنتی اکسیدانی داشته، از تخریب کلاژن، الاستین و لامینین جلوگیری نموده و Thioredoxin را در کراتینوسیت ها و فیبروبلاست ها افزایش داده و از غشای میتوکندری پوست محافظت می کند و در نهایت موجب سم زدایی و احیا پوست می شود. از دیگر مزایا این ضدآفتاب فوق العاده می توان به قدرت رطوبت رسانی فوق العاده آن اشاره نمود که پس از استفاده به سرعت جذب پوست شده و خشکی پوست را رفع می نماید.
این محصول ضدآب بوده و توسط متخصصان پوستی تست و مورد تایید قرار گرفته است. اسپری ضد آفتاب دو فاز ایزدین SPF50 مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس می باشد. 

روش استفاده:

قبل از استفاده به مدت 5 ثانیه تکان دهید تا محصول بطور یکنواخت مخلوط شود و از فاصله 5 سانتی متری بر روی پوست خود اسپری نمایید و سپس آن را بطور یکنواخت روی پوست خود بمالید تا کاملا جذب شود.

مناسب برای
انواع پوست حتی پوست حساس
کارایی
محافظت کننده در برابر اشعه UVA/UVB، آبرسان، سم زدا و احیا کننده پوست، حاوی آنتی اکسیدان قوی
تولید
اسپانیا
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
200 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...