اسکراب صورت زردآلو گارنیر

Garnier Skin Naturals Kayisi Peelingi

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: رفع جوش های سرسیاه و زیر پوستی، پاکسازی کامل سطح و...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
470,700
3%
457,700 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اسکراب صورت زردآلو گارنیر می تواند به راحتی تمامی آلودگی های عمق پوست را از بین ببرد. به صورت کاملا طبیعی پوست دارای منافذی است که بسیار ریز و غیر قابل دید هستد. اما این منافذ به شدت آلودگی را در خود نگه می دارند و ممکن است با یک شستشوی ساده آلودگی هایی که به صورت روزمره در این منافذ بوجود آمده است پاک نشوند و از بین نروند به همین دلیل است که هر چند وقت یک بار پوست صورت نیاز به پاکسازی دارد. اسکراب گارنیر حاوی عصاره زرد آلو دانه هایی بسیار ریز همانند شن در خود دارد که باعث می شود منافذ پوست به طور کلی پاکسازی شده و جوش های ریز  زیر پوستی از بین برود. عصاره زرد آلو موجود در این اسکراب به شفافیت هرچه بیشتر و همچنین لطافت بیشتر پوست صورت کمک می کند. 

روش استفاده: یک تا دو بار در هفته مقداری از اسکراب را با دستان تمیز بر روی پوست تمیز صورت به صورت دایره ای ماساژ دهید پس از چند دقیقه که این کار را انجام دادید پوست صورت را با آب ولرم متمایل به سرد بشویید. 

توجه داشته باشید از اسکراب در ناحیه دور چشم استفاده نشود. توصیه می شود پوست های حساس هر 15 روز یکبار از این محصول استفاده نمایند.

نتایج آزمایشات بالینی بر روی 52 نفر از مصرف کنندگان این محصول به شرح زیر است:

  • افزایش براقیت پوست و پاکسازی موثر در 100% مصرف کنندگان
  • 100% مصرف کنندگان احساس کردند که پوستشان سالم و شاداب تر شده و طراوت را روی پوست خود تجربه کردند
مناسب برای
انواع پوست
کارایی
رفع جوش های سرسیاه و زیر پوستی، پاکسازی کامل سطح و منافذ پوست، دارای بافتی سبک و ملایم، حاوی ترکیبات کاملا طبیعی و ارگانیک، حاوی ذرات ریز از پودر هسته زردآلو، پاکسازی کننده سلول های مرده سطح پوست
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
50 میل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...