تونر زردچوبه نوتروژنا

Neutrogena Soothing Clear Toner

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست های چرب و جوش دار
  • کارآیی: ضد جوش و التهاب ، پاک کننده پوست و آرایش ، تنظیم ک...
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
339,300
17%
283,300 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

برخی از متخصصان پوست و مو پیشنهاد می‌کنند که به جای استفاده از ماسک‌های مختلف پوستی مانند ماسک صورت برای پوست چرب، پوست خشک، حساس و غیره... تونر را روی میز آرایش خود اضافه کنید که بسیار مؤثرتر است. اگر می‌خواهید هدف اصلی استفاده از تونر صورت را بدانید، باید گفت این محصول برای داشتن سلامت بیشتر، پاکسازی پوست را به گونه‌ای انجام می‌دهد که منافذ پوست از هر آلودگی یا گرد و غبار پاک شود.

تونر صورت با توجه به انواع پوست صورت تولید می‌شود و مانند دیگر محصولات آرایشی، باید به سراغ نوعی از تونر بروید که برای پوست شما مناسب باشد. اگر پوستتان چرب، مختلط و یا خشک است می‌توانید نوعی از تونر را خریداری کنید که با خصوصیات پوستی شما هماهنگ است. با انتخاب تونر مناسب، چربی پوست صورت متعادل می‌شود و پوستی شفاف و سالم را به شما هدیه می‌دهد.

 نوتروژنا، یکی از شناخته شده ترین برندهای موجود در دنیا که در زمینه ی تولید لوازم بهداشتی فعالیت می کند، در لاین محصولات Soothing Clear خود تونر شاداب کننده ی پوست را به بازار عرضه کرده است.این تونر غنی شده از عصاره ی زردچوبه است که ضد التهاب، تسکین دهنده و آرامش بخش پوست می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت این تونر این است که با حالت اسپریی که دارد استفاده از آن آسان است و به راحتی می توان آن را روی صورت اسپری کرد.

همانطور که می دانید زردچوبه قرن ها به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی و خواص تسکین دهنده شناخته شده است. زردچوبه دارای خاصیت ضد التهاب و ضد باکتری است. به عبارت دیگر خواص زردچوبه بیشتر از آن چیزی است که به عنوان ادویه در غذاها استفاده می شود. زردچوبه در واقع یکی از اعضای خانواده زنجبیل است و با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی گزینه مناسبی برای پوست مستعد آکنه و لکه است. این محصول قدرتمند به لطف خواص ضد التهابش می‌ تواند به کاهش لکه ‌ها و قرمزی پوست کمک کند و حتی قادر به تسکین شرایطی مانند پسوریازیس و اگزما نیز می باشد. زردچوبه برای مقابله با آکنه بسیار شگفت ‌انگیز است زیرا یک ضد جوش کامل است. از آنجا که این ادویه بی نظیر دارای خواص ضد باکتری است، می‌تواند گسترش باکتری‌ها را روی صورت شما متوقف کند و احتمال شیوع آن ها را کاهش دهد.

علاوه بر آن استفاده از تونر رطوبت پوست را باز گردانده و کمک می‌کند سطح اسیدیته پوست شما متعادل شود و زمینه مناسبی برای استفاده از سرم‌ها و کرم‌های دیگر فراهم شود. در واقع تونر کمک می‌کند مواد مفیدی که با شستشو از سطح پوست جدا شده‌اند به سرعت جایگزین شوند و پوست شما بی‌دفاع باقی نماند.

تنظیم pH پوست:

شوینده‌های صورت که ممکن است به انتخاب شما صابون و یا ژل باشند، میزان اسیدیته پوست را تغییر می‌دهند و این تونر صورت است که به متعادل کردن آن کمک می‌کند. در واقع بسیاری از شوینده‌های صورت و پاک‌کننده‌ها، دارای خاصیت قلیایی هستند و با استفاده مکرر پوست را از حالت اسیدی طبیعی‌اش، خارج می‌کنند. همین نکته باعث می‌شود برای تنظیم مجدد اسیدیته، چربی بیشتری از درون منافذ پوست ترشح شود و آنچه بر روی صورت نمایان می‌شود، پوستی چرب خواهد بود. ولی تونر به دلیل اینکه قلیایی نیست، این مشکل را برطرف کرده و اسیدیته را تنظیم می‌کند.

به طور کلی، تونر زردچوبه برند نوتروژینا با حجم 125 میلی لیتر، شاداب کننده، ضد جوش و لک، مات کننده پوست و ضد التهاب است. این تونر برای پوست های مختلط، کم آب و دهیدراته و پوست های مستعد جوش بسیار مناسب می باشد.

 

ویژگی های این محصول:

  • استفاده راحت با استفاده از اسپری
  • تنظیم PH پوست
  • پاک کننده پوست و آرایش
  • شاداب کننده پوست
  • ضد جوش و التهاب
  • آبرسان پوست
  •  احیا کننده و شاداب کننده پوست
  • روشن و شفاف کننده پوست
  •  حاوی عصاره زردچوبه
  • پاک کننده عمیق منافذ پوست
  • مناسب برای پوست های چرب و مختلط، دهیدراته و مستعد جوش
  • حجم 125 میلی لیتر 

 روش مصرف:

 می توانید به راحتی روی پوست از فاصله 20 سانتی متری اسپری کنید و یا روی پد اسپری نموده و سپس روی پوست خود مورد استفاده قرار دهید.

در زمان استفاده بصورت مستقیم چشم های خود را ببندید.

مناسب برای
پوست های چرب و جوش دار
کارآیی
ضد جوش و التهاب ، پاک کننده پوست و آرایش ، تنظیم کننده PH پوست ، روشن و شفاف کننده پوست ، پاک کننده عمیق منافذ پوست

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...