رژ لب جامد شماره 757 سری ادیکت دیور

DIOR ADDICT LACQUER STICK 757

از {{model.count}}
برند : دیور
دسته : رژ لب
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
914,800 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

رژ لب جامد شماره 757 سری ادیکت دیور، نسل جدیدی از لاک های لب است که به لطف بهره مندی از رنگی جذاب،با قابلیت پوشش دهی فوق العاده لب، جلوه ای درخشان و خاص به لب و چهره شما می بخشد. این محصول نو آورانه نخستین لاک لب دیور عرضه شده در قالب یک رژ لب جامد است،به دلیل برخورداری از رنگی گیرا، رنگدانه های غنی و قابلیت پوشش دهی بالا، تنها با یک بار حرکت بر روی لب، با ایجاد اثری درخشان بر روی آن، زیبایی چهره شما را دو چندان می کند.

این رژ لب منحصر به فرد، به صورت هم زمان از ارامش یک بالم آبرسان و درخشندگی وگیرایی یک لاک  درخشان بهره می برد و همین ویژگی، آن را به یک لاک لب منحصر به فرد تبدیل کرده است.

این لاک لب همچنین به آسانی بر روی لب ها می لغزد و ساختار سبک و لطیف آن، آرامش را به لب های شما هدیه می کند، احساسی که برای ساعت ها همراه شما خواهد بود.

درخشندگی و پوشش دهی فوق العاده ی این محصول در کنار ساختار غنی از رنگدانه این لاک، حاصل ترکیباتی مرکب از 5 روغن مغذی فوق العاده درخشان و براق در کنار موم زنبور عسل است که علاوه بر تامین مواد مغذی مورد نیاز لب ها، به ماندگاری آن نیز کمک می کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...