ریمل سه کاره مای مدل Infinite

از {{model.count}}
برند : مای
دسته : ریمل
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 12 میلی لیتر
  • ضد آب: خیر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: 1205587668672943
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
121,500
11%
108,200 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ریمل‌ها در سه نوع بلند‌کننده، حجم‌دهنده و حالت‌دهنده توسط تولیدکنندگان مختلف به بازار معرفی شده‌اند. شرکت «مای» محصولی را به بازار عرضه کرده که با نام «Infinite» شناخته شده و این سه نوع خاصیت را با هم در یک محصول جای داده است. مای (MY) برندی ایرانی است که توانسته در میان مشتریان خاص خود، جایگاهش را پیدا کند و محصولاتی را به بازار ارائه کند که همگام با نیاز مصرف‌کنندگان باشند. این محصول با برسی متفاوت برای فرکردن مژه نیز کاربرد دارد و حجم قابل‌توجهی به مژه‌هایتان می‌دهد. یکی از مشکلات اصلی در استفاده از ریمل راحت پاک‌شدن آن است؛ به‌طوری‌که به چشم آسیبی وارد نشود. این ریمل به‌راحتی با انواع پاک‌کننده‌های آرایشی و آب و صابون پاک خواهد شد و شاهد اثری از سیاهی در دور چشم نخواهید بود. ریمل اینفینیت نه‌تنها برای مژه‌های کوتاه بلکه برای مژه‌های بلند و کم‌پشت بهترین گزینه است؛ چراکه سه مدل از خواص ریمل‌ها را در خود دارد و مژه‌هایی بلند و حالت‌دار و حجیم را نشان خواهد داد. ریمل مای مدل Infinite با حجم 12 میلی‌لیتر، با نام سه‌کاره معروف بوده و برای تمامی خانم‌ها با هر مژه‌ای ایدئال است؛ چراکه حجم‌دهنده، حالت‌دهنده و بلندکننده است. ماندگاری بالای این ریمل پاسخگوی نیاز کاربر است و با توجه به برند و کیفیت، خرید به‌صرفه‌ای محسوب می‌شود.


حجم
12 میلی لیتر
ضد آب
خیر
کشور مبدا برند
ایران
شماره مجوز
1205587668672943
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
حجم دهنده بسیار موثر , حالت دهندگی و بلند کنندگی مژه ها , دارای برسی متفاوت با قابلیت افزایش فر مژه ها , با قابلیت پاک شدن آسان , بدون ریزش و سیاه کردن زیر چشم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...