ست آبرسان و ضدچروک لیراک مدل هیدرژنیست

Lierac Hydragenist Set

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست های نرمال و مختلط
  • کارایی: آبرسان و مرطوب کننده، ضد چین و چروک، پرکننده چروک...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: ژل کرم صورت: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول دور چشم: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول ماسک صورت: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
3,184,100
15%
2,722,400 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

این مجموعه بی نظیر به خوبی نیاز پوست شما را برطرف نموده و چروک های پوست را کاهش داده و رطوبت پوست شما را تامین می نماید.

در این مجموعه بی نظیر موارد زیر قرار داده شده است:

  • ژل کرم هیدرژنیست لیراک حجم 50 میلی لیتر: حاوی ترکیبی منحصربفرد از دانش و طبیعت است. این کرم بر مبنای تزریق اکسیژن به پوست طراحی شده و طوری عمل می کند که رطوبت پوست به میزان زیادی افزایش داشته و در عین حال چین و چروک ها و خطوط ریز پوست برطرف شده و پوستی شاداب و درخشان برای شما به ارمغان آورد. این محصول دارای بافتی لطیف همراه با پودرهای میکرو است که در نهایت حالتی مخملی بر روی پوست ایجاد می نماید. این محصول دارای رایحه گل رز، یاس و گاردنیا بوده و حس طراوت را در شما زنده می نماید. ژل کرم هیدرژنیست لیراک فاقد پارابن بوده و غیر جوش زا است و مورد تایید متخصصان پوستی می باشد و ایده ال برای پوست های نرمال و مختلط می باشد.
  • ژل دور چشم هیدرژنیست لیراک حجم 3 میلی لیتر: حاوی ترکیبی منحصربفرد از دانش و طبیعت است. این کرم بر مبنای تزریق اکسیژن به پوست طراحی شده و طوری عمل می کند که رطوبت پوست به میزان زیادی افزایش داشته و در عین حال چین و چروک ها و خطوط ریز دور چشم را برطرف شده و در عین حال تیرگی و پف زیر چشم را نیز کاهش می دهد. این محصول فاقد پارابن بوده و مورد تایید متخصصان پوستی می باشد و ایده ال برای انواع پوست می باشد.
  • ماسک مرطوب کننده و اکسیژن رسان لیراک حجم 10 میلی لیتر: یک ماسک صورت مرطوب و احیا کننده که با کمپلکس Hydra O2 و روغن گل کاملیا تغلیظ شده و آبرسانی کاملی روی پوست ایجاد می نماید و ظاهر چین و چروک های ریز را کاهش می دهد.
  • یک اپلیکاتور برای استفاده راحت تر کرم و ماسک صورت

صورت و دور چشم: صبح و شب روی پوست تمیز مورد استفاده قرار گیرد. 

ماسک صورت : 1 تا 2 بار در هفته لایه نازکی از ماسک را روی پوست خشک بمالید و پس از 5 تا 10 دقیقه اضافه آن را با پد پنبه ای پاک نمایید.

مناسب برای
پوست های نرمال و مختلط
کارایی
آبرسان و مرطوب کننده، ضد چین و چروک، پرکننده چروک و خطوط ریز، اکسیژن رسان، شفاف کننده پوست
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
ژل کرم صورت: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
دور چشم: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول
ماسک صورت: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
ژل کرم صورت: 50 میلی لیتر
دور چشم: 3 میلی لیتر
ماسک صورت: 10 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...