ست شوینده و پاک کننده کلینیک

Clinique Cleansing Refresher Course

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست چرب و مختلط
  • کارایی: شوینده: پاک کننده عمقی آلودگی ها و مواد آرایشی بدو... چشم پاک کن: پاک کننده آرایش چشم و لب حتی آرایش ضد... اسکراب روزانه: لایه برداری ملایم، پاک کننده، برطرف...
  • تولید: شوینده: بلژیک چشم پاک کن: انگلیس اسکراب روزانه: بلژیک
  • تاریخ مصرف: شوینده: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول چشم پاک کن: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول اسکراب روزانه: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
2,691,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ست شوینده و پاک کننده کلینیک مجموعه ای بسیار کاربردی است که نیاز پوست شما را بخوبی برطرف می نماید. در این مجموعه 3 محصول کاربردی قرار داده شده است که عبارتند از:

فوم شوینده قوی کلینیک سری آل ابوت کلین سایز اصلی (150 میلی لیتر): شوینده بسیار خوب و لطیف که به راحتی آرایش های بادوام شما و همچنین آلودگی های محیطی را از پوست شما پاک می کند

در فرمولاسیون این محصول از مواد گیاهی استفاده شده است که طراوت بسیار خوبی برای پوست شما ایجاد می نماید. در ترکیبات این محصول از گلیسیرین و اسید هیالورونیک استفاده شده است که از خشک شدن پوست شما جلوگیری کرده و لطافت را برای پوست شما به ارمغان می آورد همچنین ترکیبات آن از پارابن، فتالات، سولفات و گلوتن استفاده نشده است.

این پاک کننده بسیار لطیف بر روی پوست به کف غلیطی تبدیل می شود تا آلودگی ها، چربی اضافه، مواد آرایشی و کرم های ضدآفتاب را به سرعت و ملایمت و بدون ایجاد خشکی از روی پوست شما پاک نماید.

در این محصول بی نظیر از پارابن، سولفات و گلوتن استفاده نشده است و همچنین فاقد چربی و اسانس است و در عین حال  تیوپ این محصول از  39درصد مواد قابل بازیافت و 28درصد پلاستیک گیاهی که از مواد جانبی نیشکر است تهیه شده و قابل بازیافت می باشد. ایده ال برای پوست های مختلط، معمولی و چرب 

پاک کننده آرایش چشم و لب دوفاز کلینیک سایز مینی (50 میلی لیتر): به سرعت آرایش بادوام چشم‌ها، مژه‌ها و لب را بدون ایجاد هیچ گونه خشکی بر روی پوست پاک کرده و با فرمولاسیون ملایم، ضد سوزش و ضد تحریکات پوستی، ریمل مژه و ابروی ضدآب شما را به آسانی پاک می نماید. این محصول آزمایش شده توسط متخصصین چشم و برای انواع پوست مناسب بوده و با استفاده از لنز چشم هیچ گونه مغایرت یا اشکالی ایجاد نمی‌نماید.

اسکراب روزانه کلینیک سایز مینی (30 میلی لیتر): یک محصول ملایم روزانه است که طراوت و شادابی را بر روی پوست شما ایجاد می نماید. این محصول فوق العاده به آرامی زبری و پوسته پوسته های پوست را از بین می برد و به کاهش ظاهر خطوط ریز و خشک پوست کمک می نماید. در فرمولاسیون این محصول از سیلیس برای لایه برداری ملایم بر پایه آب استفاده شده است و همچنین در فرمولاسیون آن از گلوتن، الکل، SLS، SLES، سولفات و رنگ های مصنوعی استفاده نشده است و کاملا وگان تهیه شده است.
نحوه استفاده: روی پوست بدون آرایش ماساژ دهید و از ناحیه دور چشم خودداری کنید. بشویید یا دستمال بکشید.

مناسب برای
پوست چرب و مختلط
کارایی
شوینده: پاک کننده عمقی آلودگی ها و مواد آرایشی بدون ایجاد خشکی بر روی پوست
چشم پاک کن: پاک کننده آرایش چشم و لب حتی آرایش ضد آب، فرمولاسیون ملایم، ضد سوزش و تحریکات پوستی
اسکراب روزانه: لایه برداری ملایم، پاک کننده، برطرف کننده زبری پوست
تولید
شوینده: بلژیک
چشم پاک کن: انگلیس
اسکراب روزانه: بلژیک
تاریخ مصرف
شوینده: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
چشم پاک کن: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
اسکراب روزانه: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
شوینده: 150 میلی لیتر
چشم پاک کن: 50 میلی لیتر
اسکراب روزانه: 30 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...