ست ضد چروک قوی اسمارت کلینیک

Clinique Smart & Smooth

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کارایی: ضدچروک، لیفتینگ، مرطوب کننده
  • تولید: کرم ضد چروک روز: انگلیس کرم ضد چروک شب: انگلیس سرم ضد چروک دور چشم: انگلیس
  • حجم: کرم ضد چروک روز: 50 میلی لیتر کرم ضد چروک شب: 15 میلی لیتر سرم ضد چروک دور چشم: 5 میلی لیتر
  • تاریخ مصرف: کرم ضد چروک روز: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول کرم ضد چروک شب: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول سرم ضد چروک دور چشم: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
6,989,100
9%
6,406,300 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ست ضد چروک قوی اسمارت کلینیک یک مجموعه بسیار کامل برای مراقبت و درمان پوست می باشد. در این ست3 کرم بسیار قوی از مجموعه اسمارت کلینیک که درون یک کیف بسیار زیبا قرار داده شده اند وجود دارد. محصولاتی که در این مجموعه قرار دارند عبارتند از:

  • کرم روز ضدچروک بسیار قوی کلینیک فاقد چربی حجم 50 میلی لیتر: از جدیدترین گروه محصولات کلینیک که تمام تجربیات چندین ساله آزمایشگاه های کلینیک در آن بکار گرفته شده است و دارای خاصیت ضدچروک، لیفتینگ و مرطوب کننده قوی بوده و بلافاصله پس از مصرف تا 70% رطوبت پوست شما را افزایش می دهد. این محصول در طول روز ضمن محافظت از پوست در برابر اشعه مضر UVA و UVB، بر روی خطوط و چین و چروک های پوست شما تاثیر گذاشته و بر شفافیت و شادابی پوست شما هم تاثیر گذار بوده و همزمان پوست شما را سفت تر می نماید. فن آوری رطوبت رسانی هوشمند آن سبب می شود که به سرعت رطوبت به عمق پوست شما نفوذ نماید. تنها پس از 4 هفته استفاده مداوم از آن بوضوح تاثیرات این محصول را بر روی پوست خود مشاهده خواهید نمود.
  • کرم شب ضدچروک بسیار قوی پوست خشک مختلط کلینیک حجم 15 میلی لیتر: کرم شب ضدچروک بسیار قوی پوست خشک مختلط کلینیک دارای خاصیت ضدچروک، لیفتینگ و مرطوب کننده قوی پوست بوده و بلافاصله پس از مصرف تا 75% رطوبت پوست شما را افزایش می دهد. این محصول در طول شب بر روی خطوط و چین و چروک های شما تاثیر گذاشته و بر روی شفافیت و شادابی پوست شما هم تاثیر بسزایی داشته و همزمان پوست شما را سفت تر می نماید.
    فن آوری رطوبت رسانی هوشمند آن سبب می شود که به سرعت رطوبت به عمق پوست شما نفوذ نموده و صبح که از خواب بیدار می شوید پوستی شفاف و مرطوب را مشاهده نمایید. این کرم فاقد اسانس بوده و مورد تایید متخصصان پوست می باشد.
  • سرم دور چشم ضدچروک و ترمیم کننده قوی کلینیک: سرم قدرتمند ترمیم کننده دورچشم با تاثیری چشمگیر است. این محصول پس از پنج سال تحقیق توسط لابراتوارهای کلینیک تولید شده است که با استفاده از فرمول هوشمند خود، از عمق پوست عملکرد خود را آغاز کرده و چروک های سطح پوست را با سرعت شگفت آوری بهبود می بخشد. این محصول دارای قدرت ضدچروکی بسیار قوی بوده و پوست های آسیب دیده را ترمیم کرده و درخشش و شادابی پوست را افزایش می دهد و جلوه ای جوان، زیبا، صاف و یکدست به پوست می بخشد.
  • روز ها روی پوست تمیز مورد استفاده قرار گیرد. برای درمان قوی تر و سریع تر پیشنهاد می شود قبل از استفاده از این محصول ابتدا از سرم اسمارت بر روی پوست خود استفاده نموده و پس از چند لحظه کرم را بر روی صورت خود مورد استفاده قرار دهید
  • شب ها روی پوست تمیز مورد استفاده قرار گیرد. برای درمان قوی تر و سریع تر پیشنهاد می شود قبل از استفاده از این محصول ابتدا از سرم اسمارت بر روی پوست خود استفاده نموده و پس از چند لحظه کرم را بر روی صورت خود مورد استفاده قرار دهید
  • صبح و شب دور چشم مورد استفاده قرار گیرد.
کارایی
ضدچروک، لیفتینگ، مرطوب کننده
تولید
کرم ضد چروک روز: انگلیس
کرم ضد چروک شب: انگلیس
سرم ضد چروک دور چشم: انگلیس
حجم
کرم ضد چروک روز: 50 میلی لیتر
کرم ضد چروک شب: 15 میلی لیتر
سرم ضد چروک دور چشم: 5 میلی لیتر
تاریخ مصرف
کرم ضد چروک روز: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
کرم ضد چروک شب: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
سرم ضد چروک دور چشم: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...