سرم بازسازی کننده پوست ویتامین C سراوی

Cerave Skin Renewing Vitamin C Serum

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: روشن کننده، یکدست کننده رنگ پوست، مرطوب کننده، آنت...
  • تولید: آمریکا
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,497,300
16%
1,263,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که به دفاع از پوست در برابر رادیکال های آزاد کمک می کند. هنگامی که به طور مداوم از سرم صورت حاوی ویتامین C استفاده شود، می تواند نقش قدرتمندی در رژیم مراقبت از پوست ضد پیری شما با ارائه مزایای روشن کنندگی پوست و بهبود ظاهر خطوط ریز، لکه های تیره و رنگ ناهموار پوست ایفا کند. سرم بازسازی کننده پوست ویتامین C سراوی با 10٪ ویتامین C خالص (اسید ال اسکوربیک) فرموله شده است تا پوستی نرم، درخشان و سالم برای شما به ارمغان آورد.
سرم ملایم و در عین حال موثر سرم بازسازی کننده پوست ویتامین C سراوی با سه سرامید ضروری همچنین به بازیابی سد محافظ پوست شما کمک می کند و شامل هیالورونیک اسید مرطوب کننده و ویتامین B5 تسکین دهنده (اسید پانتوتنیک) برای کمک به بهبود آبرسانی پوست است. به علاوه، فناوری MVE به طور مداوم مواد مرطوب کننده را برای هیدراتاسیون تمام روز آزاد می کند. این سرم مناسب برای استفاده انواع پوست بوده و غیر جوش زا می باشد. در ترکیبات این محصول پارابن و عطر استفاده نشده و مورد تایید متخصصان پوست می باشد.

روش استفاده:

بطور یکنواخت بر روی صورت و گردن مورد استفاده قرار گیرد. از استفاده در ناحیه چشم خودداری شود. در جای خنک و بدون نور نگهداری شود

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
روشن کننده، یکدست کننده رنگ پوست، مرطوب کننده، آنتی اکسیدان قوی، تسکین دهنده پوست، کاهش دهنده ظاهر خطوط ریز پوست
تولید
آمریکا
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
30 میلی لیتر
ویژگی خاص
فاقد اسانس، فاقد پارابن، غیر جوش زا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...