سرم حجم دهنده مو اینکی لیست

The Inkey List Peptide Volumizing Hait Treatment

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع مو
  • کارایی: افزایش ضخامت و حجم مو، حالت دهنده
  • تولید: انگلیس
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,567,500
16%
1,331,400 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سرم حجم دهنده مو اینکی لیست یک سرم سبک است که به افزایش ضخامت و حجم مو کمک می کند. در این محصول فوق العاده از پپتیدها استفاده شده که این پپتیدها زنجیره‌ای از اسیدهای آمینه هستند که از پروتئین‌هایی که به طور طبیعی در مو یافت می‌شوند، تشکیل شده و موجب افزایش حجم موها می شود. همچنین وجود بتائین در آن به حالت بخشیدن موها کمک می کند و آنها را نرم و سالم می نماید.
سرم حجم دهنده مو اینکی لیست بصورت وگان فرموله شده و در ترکیبات آن از سولفات، سیلیکون، الکل و گلوتن استفاده نشده و همچنین بر روی حیوانات نیز تست نشده است از این رو برای انواع مو و حتی خانم های باردار و یا در دوران شیردهی قابل استفاده است.

روش استفاده:

ابتدا محصول را خوب تکان دهید و سپس آن را بر روی کف دست خود بریزید، دست ها را با هم ماساژ دهید و روی موهای خیس یا خشک پخش نمایید. آنقدر بمالید تا تمام موهایتان را پوشش دهد. نیاز به آبکشی ندارد.

مناسب برای
انواع مو
کارایی
افزایش ضخامت و حجم مو، حالت دهنده
تولید
انگلیس
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
100 میلی لیتر
ویژگی خاص
بصورت وگان فرموله شده و در ترکیبات آن از سولفات، سیلیکون، الکل و گلوتن استفاده نشده و همچنین بر روی حیوانات نیز تست نشده است از این رو برای انواع مو و حتی خانم های باردار و یا در دوران شیردهی قابل استفاده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...