سرم ضدتیرگی و پف دور چشم کافئین 5% اوردینری

THE ORDINARY CAFFEINE SOLUTION 5% + EGCG

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 30 میلی لیتر
  • جنس محفظه نگه دارنده: شیشه
  • شماره مجوز: 100037033
  • صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
866,400
12%
764,400 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سرم ضدتیرگی و پف دور چشم کافئین 5% اوردینری یک سرم غلیظ با مقادیر بالایی از کافئین و آنتی اکسیدان است که می‌تواند کابوس همیشگی شما را برای اوضاع پوست دور چشمتان، تمام کند. پوست دور چشم توسط عوامل مختلفی مانند عوامل ارثی و ژنتیکی، خستگی، بی خوابی و به خصوص بالا رفتن سن، دچار مشکلات متعددی می‌شود. شایع‌ترین این مشکلات، پیدا شدن حلقه‌های تیره زیر چشم و پف کردن این ناحیه هستند.

سرم کافئین ۵% دور چشم اوردینری برای رفع این مشکل متداول در بین خانم‌ها و آقایان طراحی شده و می‌تواند پوست این قسمت از صورت را به حالت طبیعی خود برگرداند. تاثیر این سرم در کاهش رنگدانه‌های تیره پوست زیر چشم باعث جوان‌تر شدن پوست به واسطه روشن‌تر شدن آن می‌شود.

بافت سبک و رقیق این سرم به راحتی جذب پوست شده و باعث ایجاد سوزش یا تحریک در پوست حساس و ظریف زیر چشم نمی شود. همچنین از آنجا که فاقد اسانس است، باعث بروز حساسیت نخواهد شد. ممکن است در ابتدای استفاده از سرم، حالتی روغنی بر روی پوست احساس شود، اما پس از جذب کامل این چربی از بین رفته و پوست صاف، آرام و بدون التهاب می‌شود.

این محصول فاقد چربی و الکل بوده و می‌تواند ph پوست زیر چشم را به حالت نرمال خود (۵-۴.۵) برگرداند. این سرم اوردینری برای انواع مختلف پوست از جمله نرمال، چرب، مختلط، خشک و حساس مناسب است.

علاوه‌بر کافئین، در ترکیب این محصول از EGCG یا فنل‌های آنتی اکسیدان موجود در برگ چای سبز هم استفاده شده است. این فنل‌ها و آنتی اکسیدان‌ها از پوست زیر چشم در برابر آسیب عوامل اکسید کننده یا رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.

در حقیقت از آنجا که فعالیت رادیکال‌های آزاد باعث ایجاد بیماری‌های پوستی اعم از لک‌ها و پیری زودرس پوست می‌شود، می‌توان گفت که سرم کافئین ۵% دور چشم اوردینری از پوست حساس و ظریف زیر چشم در برابر این خطرات محافظت می‌کند. در چای سبز علاوه بر این فنل‌ها و اکسی توسین‌ها، ویتامین C هم وجود دارد که باعث روشن شدن تدریجی پوست می‌شود.

علاوه بر اینها، سرم ضدتیرگی و پف دور چشم کافئین 5% اوردینری حاوی گلیسیرین، اسید هیالورونیک، عصاره دانه سویا و اسید لاکتیک نیز هست. اسید لاکتیک ماده‌ی متداولی در محصولات پوستی است که تاثیر آن در لایه برداری ملایم از پوست و جوانسازی آن اثبات شده است. این اسید حتی پوست‌های خشک و حساس را تحریک نکرده و در کنار حذف سلول‌های مرده که باعث کدر و تیره شدن پوست می‌شوند، میزان تولید کلاژن را در پوست بالا می‌برد.

این سرم در کنار اثر شاداب کننده و ضد چروک لاکتیک اسید، از اثر عصاره دانه سویا که غنی از امگا۳، آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها بخصوص ویتامین E است، بهره‌مند شده است.

این محصول اوردینری فاقد سولفات‌های SLS و SLES، پارابن، گلوتن، الکل، فتالات، سیلیکون، مواد استحصال شده از آجیل، فرمالدئیدها، مواد آزادکننده فرمالدئید، فتالات، رتینیل پالمیتات، اکسی بنزون، رنگ قیر ذغال سنگ، هیدروکینون، تریکوزان و تریکلوکاربان است و همچنین بدون رایحه‌های افزودنی است.

این سرم فاقد چربی است و محصولی کاملا وگان است و بر روی حیوانات تست نشده است

روش مصرف:

دو مرتبه در روز (صبح‌ها و شب‌ها) مقدار کمی از این سرم را بر روی پوست تمیز و خشک زیر چشم ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

  • از این محصول بر روی ترک‌های پوستی یا جای زخم استفاده نکنید.
  • در صورت بروز تحریک در پوست، استفاده از محصول را قطع کرده و با متخصص پوست مشورت کنید.
  • این محصول بیشتر از آنکه یک سرم معجزه آسا برای رفع تیرگی زیر چشم باشد، یک سرم عالی برای رفع پف زیر چشم است. بنابراین ممکن است نتایج چشمگیری در از بین بردن حلقه‌های تیره زیر چشم مشاهده نکنید.
  • از سرم کافئین ۵% دور چشم اوردینری، در حین روتین پوستی خود، بعد از محصولات رقیق و قبل از کرم‌های غلیظ و سنگین دور چشم استفاده کنید.
  • کسب نتیجه مورد انتظار از این محصول، مانند هر محصول پوستی دیگر زمان بر بوده و نیاز به استفاده‌ی منظم و مداوم دارد. اما اکثر افراد پس از اولین استفاده و تنها پس از ۱۵ دقیقه، می‌توانند تاثیرات مثبت هرچند جزئی را در پوست زیر چشمشان ببینند.

این محصول به اشعه فرابنفش حساس بوده و به همین دلیل در بسته بندی‌های محافظ نور UV تولید شده است. بنابراین از تعویض بسته بندی آن خودداری کرده و از شیشه‌ی حاوی سرم به خوبی نگهداری کنید.

حجم
30 میلی لیتر
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
شماره مجوز
100037033
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
سرم دور چشم اوردینری حاوی کافئین و چای سبز , از بین بردن پف دور چشم , از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم , ازبین برنده انواع چروک دورچشم چروک های پنجه کلاغی , مطالعات نشان داده است استفاده موضوعی از کافئین و EGCG از برگ های چای سبز باعث کاهش سیاهی و پف زیر چشم میشود. , طبق تحقیقات انجام شده این دو ماده توانایی رفع تیرگی و پف دورچشم را دارند و پوست نازک دورچشم را احیاکرده که باعث روشن شدن دورچشم میشود.
زهرا

واقعا درمان تیرگی دور چشم هست

537 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

تاثیر گذار و مقرون به صرفه

537 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

من از این بعد از یه دوره استفاده نتیجه خوبی گرفتم

537 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...