سرم ضدجوش و قابض منافذ نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری

The Ordinary Niacinamide 10 + Zinc 1

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست های مختلف چرب و جوش دار
  • کارآیی: روشن کننده , شفاف کننده ، ضدجوش
  • تولید: کانادا
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
820,000
10%
742,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جوش‎ها از آزاردهنده‎ترین مشکلاتی هستند که زیبایی پوست را تهدید می‎کنند. عوامل مختلفی در بروز آنها دخالت دارد و به ندرت افراد تاکنون با آن برخورد نداشته اند.

سرم ضدجوش و روشن کننده نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری ، یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات مراقبت پوست برند اوردینری است که با بهره‌گیری از خواص هم‌زمان ویتامین B3 و ماده معدنی زینک توانسته است به فرمول قدرتمندی برای از بین بردن جوش، جای جوش و همچنین کوچک نمودن منافذ پوست برسد.

بنابراین چنان‌چه شما از جوش‌های مزمن و آکنه با علل خاص رنج می‌برید، می توانید از درمان‌های دارویی در کنار سرم نیاسینامید که حاوی یک درصد زینک است، استفاده کنید تا تاثیرگذاری بیشتری را در روند بهبود خود شاهد باشید.

از دیگر خواص این سرم می‌توان به جلوگیری از التهاب، کاهش باکتری‌های سطح پوست و همچنین کاهش منافذ باز پوستی و خطوط ریز صورت اشاره کرد. حلالیت در آب، فاقد چربی بودن و دارا بودن pH بین ۵.۵-۶.۵ باعث شده تا سرم نیاسینامید+زینک اوردینری برای انواع پوست‌ها مناسب و مصرف آن بلامانع باشد.

 نیاسینامید یکی از گونه‌های مصرفی ویتامین B3 به شمار می‌آید که نوعی ویتامین محلول در آب با خواص ویژه برای پوست است. مطالعات نشان می‌دهد نیاسینامید یک ماده‌ی موثر برای روشن کردن پوست و ترمیم آسیب‌های آن است. این ماده با انواع دیگر مراقبت‌کننده‌های پوستی از جمله رتینول، اسیدهیالورونیک و انواع آنتی اکسیدان‌ها سازگار است و بنابراین می‌توان سرم نیاسینامید+زینک اوردینری را با محصولات دیگر نیز استفاده کرد.

از دیگر خواص نیاسینامید می‌توان به نقش آن در ساختن سرامید توسط سلول‌های پوستی اشاره کرد. سرامیدها زنجیره طویلی از اسیدهای چرب هستند که باعث جلوگیری از هدر رفتن رطوبت پوست و خشکی آن می‌شوند و لایه خارجی پوست را از پیری و ایجاد چروک در امان نگه می‌دارند.

علاوه‌بر آنچه گفته شد، مطالعات جدید گویای آن است که نیاسینامید در جلوگیری از سرطان‌های پوستی نیز نقش ایفا می‌کند و همین موضوع آن را به ماده مهمی برای مراقبت از پوست شما تبدیل کرده است.

زینک موجود در سرم نیاسینامید+زینک اوردینری که یک ماده معدنی به شمار می‌آید، دارای خواص متعددی از جمله کاهش‎ دهنده اثر هیستامین‎های پوست و در نتیجه کاهش التهابات، کشتن باکتری‎های عامل ایجاد کننده جوش‌های پوستی و حفاظت از پوست در مقابل بروز پیری و چین و چروک‌های آن خواهد بود.

 این محصول اوردینری فاقد سولفات‌های SLS و SLES، پارابن، گلوتن، الکل، سیلیکون، فرمالدئیدها، مواد آزادکننده فرمالدئید، فتالات، رتینیل پالمیتات، اکسی بنزون، رنگ قیر ذغال سنگ، هیدروکینون، تریکوزان و تریکلوکاربان است و فاقد رایحه‌های مصنوعی است. بنابراین سرم نیاسینامید+زینک اوردینری یک انتخاب ایمن، سالم و قابل اعتماد برای افراد مختلف خواهد بود. سرم نیاسینامید فاقد هرگونه مواد مضر می باشد.

 همچنین اگر از جمله افرادی هستید که سبک زندگی وگان را برای خود انتخاب کرده اید، باید به شما بگوییم که سرم نیاسینامید+زینک اوردینری، دقیقا مطابق با سبک زندگی شماست. زیرا این محصول کاملا وگان و عاری از ظلم به دنیای حیوانات است.

 روش مصرف:

پس از شستشو و تمیز کردن پوست، و همچنین قبل از مرطوب کردن پوست خود از سرم نیاسینامید+زینک اوردینری به عنوان قسمتی از مراقبت روزانه‌ی پوستتان استفاده کنید. بدین صورت که صبح و عصر قبل از کرم‌های سنگین‌تر، چند قطره از محصول را بر روی پوست مورد استفاده قرار دهید.

برای کسب بهترین نتیجه بهتر است از مصرف این سرم همراه با مواد حاوی ویتامین C اجتناب شود، چرا که نیاسینامید ممکن است بر عملکرد ویتامینC  تاثیرگذار باشد.

در صورت بروز تحریک استفاده از سرم را قطع کرده و با پزشک مشورت نمائید.

از این محصول بر روی پوست‌های ملتهب، زخم شده و دارای جوش‌های فعال استفاده نکنید.

مناسب برای
پوست های مختلف چرب و جوش دار
کارآیی
روشن کننده , شفاف کننده ، ضدجوش
تولید
کانادا
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
30 میلی لیتر
دریا مستوفی

از زمانی که ازش استفاده کردم جوش های صورتم به کل خوب شده به ندرت جوش میزنم پوستم باهاش خشک نمی شود لایه برداری ملایمی داره که پوست را روشن و صاف میکند درضمن پوستم چرب هست

498 روز پیش ارسال پاسخ
Mobina

من همون دفعه اول که استفاده کردم تاثیرش رو روی پوستم دیدم ،قرمزی و التهابش رو برطرف کرد جوش هام رو کاهش داد پوستمم روشن تر و سفت تر شد میشه گفت بهترین گزینه برای پوست های جوش دار و چرب هست و حجمش هم خیلی خوبه
ممنون از سایت زیبارو که اورجینالش رو فرستادن

322 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...