سرم ضدچروک ویتامین سی 10% لاروش پوزای

La Roche Posay Pure Vitamin C10 Serum

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضد چروک، روشن و شاداب کننده پوست، نرم و لطیف کننده...
  • تولید: فرانسه
  • حجم: 30 میلی لیتر
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
3,098,200 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سرم ضدچروک ویتامین سی 10%  لاروش پوزای یک محصول بسیار کاربردی است که چین و چروک های پوست را کاهش داده و همچنین باعث روشن شدن و شفافیت پوست می شود. در فرمولاسیون این سرم از ویتامین 10% ویتامین سی خالص به همراه اسید سالیسیلیک، نوروسنزین و آب معدنی التیام بخش لاروش پوزای استفاده شده است که این ترکیب فوق العاده باعث التهاب پوست نمی شود و حتی پوست های حساس نیز می توانند از آن استفاده نمایند.

استفاده از این محصول به وضوح چین و چروک های پوست را کاهش داده و باعث روشن شدن پوست شما شده و بافت غیر چسبناک آن به را حتی بر روی پوست پخش شده و در نهایت پوستی مخملی، نرم و لطیف برای شما به ارمغان می آورد.

صبح یا شب 3-4 قطره از سرم را روی پوست تمیز خود قرار داده و بر روی پوست کمی پخش کنید تا جذب شود. پس از آن می توانید از مرطوب کننده و یا کرم مراقبتی بر روی پوست خود استفاده نمایید. برای جذب بهتر سرم قبل از مصرف از تونر بر روی پوست خود استفاده نمایید. 

از تماس با ناحیه دور چشم خودداری شود. بدلیل وجود ویتامین سی خالص در ترکیب آن، از بسته بودن درب شیشه پس از مصرف اطمینان حاصل نمایید و در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.


مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضد چروک، روشن و شاداب کننده پوست، نرم و لطیف کننده پوست، ایده ال برای استفاده قبل از آرایش
تولید
فرانسه
حجم
30 میلی لیتر
تاریخ مصرف
انقضا 2024.11
آرزو **مولایی

سلام
من قبلا از ضدآفتاب لاروش استفاده کرده بودم که ازش راضی بودم برای درمان چروک اینبار سرم لاروش را امتحان کردم از این هم راضی هستم اثر روشن کنندگی و ضدچروکی را روی پوست احساس کردم پوست نرم و مخملی میشه اصلا باهاش جوش نزدم

501 روز پیش ارسال پاسخ
شاهین بهادری

با استفاده از ویتامین سی لاروش پوستم روشن شده چروکای صورتم از بین رفته خرید این سرم را پیشنهاد میکنم

478 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...