سرم گلایکولیک اسید 2% + ویتامین سی 20% اولاین

Eveline Glycol 2% + Vitamin C 20%

از {{model.count}}
برند : اولاین
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: روشن کننده، احیا کننده، ضدچروک، افزایش دهنده خاصیت...
  • تولید: لهستان
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
651,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سرم گلایکولیک اسید 2% + ویتامین سی 20% اولاین یک محصول فوق العاده کاربردی است که در فرمول منحصربفرد آن 20% اسید اسکوربیک غوطه ور شده در یک فرمول سبک همراه با جذب سریع قرار داده شده است که فورا به لایه اپیدرم پوست نفود کرده و وضعیت آن را بهبود می بخشد و چروک های پوست را کاهش می دهد و همچنین وجود 20% ویتامین سی در فرمولاسیون این سرم فوق العاده به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل کرده که ضمن مقابله با عوامل زیانبار محیطی، به طرز چشمگیری پوست شما را احیا کرده و شادابی و شفافیت را برای پوست شما به ارمغان می آورد. در دیگر مواد موجود در این محصول می توان به کمپلکس اسید گلایکولیک 2% اشاره نمود که تجدید سلولی را تسریع کرده و فیبروبلاست ها را تحریک کرده که سبب افزایش انعطاف پذیری و سفت شدن پوست می شود.

این محصول مورد تایید متخصصان پوست بوده و بر روی حیوانات تست نشده است.

توصیه می شود از این محصول شب ها استفاده نمایید. هفته ای 2 تا 3 بار مقداری از سرم را روی پوست تمیز و خشک صورت بمالید و از استفاده در ناحیه دور چشم و لب خودداری نمایید. در زمان استفاده از این محصول حتما در طول روز از ضدآفتاب استفاده نمایید. 

توجه مهم: ممکن است در زمان استفاده قرمزی، سوزش خفیف و یا سوزن شدن بر روی پوست را تجربه نمایید که البته واکنشی طبیعی است و در صورت تداوم این حالت و تشدید آن، استفاده از محصول را قطع نمایید. در طول مدت درمان و تا 4 هفته بعد از آن، از قرار گرفتن در معرض تابش شدید آفتاب و سولاریوم خودداری نمایید. دور از دست کودکان قرار دهید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
روشن کننده، احیا کننده، ضدچروک، افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی پوست، سفت کننده
تولید
لهستان
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
18 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...