شامپو تنظیم کننده چربی مو کراستاس سری اسپسیفیک

Kérastase Specifique Balancing Shampoo 250 ml

از {{model.count}}
برند : کراستاس
دسته : شامپو
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: موهای چرب با ساقه خشک و حساس
  • کارایی: تنظیم میزان ترشح چربی، هیدراتاسیون ساقه موها، کمک...
  • تولید: اسپانیا
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
2,780,100
6%
2,640,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شامپو تنظیم کننده چربی مو کراستاس مدل اسپسیفیک برای موهایی که ریشه چرب و ساقه مو حساس هستند، تولید شده است. این شامپو از سری محصولات مو لاین اسپسفیک (Specifique) برند فرانسوی Kérastase است که به‌طور تخصصی برای تنظیم کردن میزان تولید سبوم (چربی) در پوست سر طراحی شده است. بنابراین از چرب شدن زودهنگام موها جلوگیری می‌کند.

اگر موهای شما بعد از شستشو خیلی زود دوباره چرب شده و پوست سر روغنی و دچار خارش می‌شود، این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای شستشوی موهایتان باشد. با کمک آن می‌توانید به جای شستشوی هر روزه موهای خود، یک روز درمیان یا فقط سه روز در هفته آن‌ها را با شامپو بشوئید. شامپو اسپسفیک Bain DIVALENT کراستاس باعث می‌شود پوست سر در طول روز و در روز بعد چرب و بدبو نشود و همچنین خارش کمتری خواهد داشت.

فرمول فوق سبک این محصول دارای یک اثر دوگانه بوده و از مواد فعال با میل ترکیبی منحصربفرد برای تنظیم چرخه سبوم و تعادل مجدد هیدراتاسیون موها استفاده می نماید. این فرمول، تولید سبوم در پوست چرب را متعادل می‌کند، در عین این که پوست کف سر و ریشه موها را به خوبی تمیز می‌کند و همچنین قسمت‌های حساس و انتهای خشک تارهای مو را تغذیه می‌کند. این شامپو به فیبر مو کمک می‌کند تا نرمی و درخشندگی سالم خود را بازیابی کند. شامپو متعادل کننده موی چرب Kerastase مدل Specfique تحت کنترل متخصص پوست تست و تایید شده است و سطح PH پوست سر را متعادل می کند. این محصول یک راه حل ایده‌آل برای موهای چرب است که در قسمت‌های پایین‌تر طول ساقه، حالت آسیب‌دیده و وز دارند.

شامپو اسپسفیک Bain DIVALENT کراستاس به موهای صاف تا 61 درصد حجم بیشتر می‌دهد (در مقابل موهای شسته نشده و چرب). همچنین به‌ بازشدن گره موها تا 20 درصد بیشتر کمک می‌کند و در عین حال 44% به بازیابی نرمی فیبر مو کمک می کند. این محصول به‌آرامی تارهای مو را تغذیه می‌کند و باعث لطیف و براق‌شدن آن‌ها می‌شود. همچنین به موها احساس تمیزی و طراوت می‌دهد.

مناسب برای
موهای چرب با ساقه خشک و حساس
کارایی
تنظیم میزان ترشح چربی، هیدراتاسیون ساقه موها، کمک به بازیابی نرمی فیبر مو، تغذیه کننده، حجم دهنده، کمک به بازکردن گره موها
تولید
اسپانیا
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
250 میلی لیتر
مبدا برند
فرانسه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...