شامپو سم زدا و درخشان کننده خاکستر آتشفشانی مائویی مویسچر

Maui Moisture Detoxifying + Volcanic Ash Shampoo

از {{model.count}}
برند : مائویی
دسته : شامپو
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: موهای چرب، کدر، متراکم و دارای احساس سنگینی
  • کارایی: پاک کننده کف سر، سم زدایی، انرژی بخش، درخشان کننده...
  • تولید: آمریکا
  • تاریخ مصرف: 18 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
11,200 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شامپو سم زدا و درخشان کننده خاکستر آتشفشانی مائویی محصولی باکیفیت و حاوی عصاره های طبیعی جهت پاک کنندگی، تصفیه و خالص سازی موهای چرب، کدر، متراکم و دارای احساس سنگینی است و مانند یک جلسه اسپای مو حس تازگی، درخشندگی و سبکی را به ارمغان می آورد. شامپو سم زدای مائویی مویسچر حاوی خاکستر آتشفشانی جهت پاک کنندگی و جذب ناخالصی های مو و پوست سر است که با روغن ترنج جهت تغذیه و شادابی موها و عصاره زنجبیل جهت انرژی بخشی و شادابی موها همراه شده است و محصولی کامل را پدید آورده است. علاوه بر این استفاده از آب آلوئه ورا و آب نارگیل خالص به عنوان برخلاف دیگر محصولاتی که با آب دیونیزه به عنوان اولین ماده اولیه فرموله می شوند، در این محصول از ترکیبی منحصر به فرد از آب آلوئه ورا که با آب نارگیل خالص ترکیب می شود، استفاده شده است. عدم وجود سولفات، پارابن، سیلیکون، رنگ مصنوعی و گلوتن محصولی باکیفیت را حاصل شده که در نتیجه استفاده از آن موهایی درخشان، شاداب و با طراوت خواهد بود.

مائوئی موسچر برند آمریکایی تولیدکننده محصولات مراقبتی با استفاده از عصاره های طبیعی بدست آمده از جزیره مائوئی است. مائوئی جزیره ای گرمسیری و یکی از جزایر هشت گانه ایالت هاوایی آمریکا واقع در اقیانوس آرام است. محصولات مائوئی حاوی آلوئه ورا و آب نارگیل خالص هستند که تمامی عصاره های طبیعی از میوه های دستچین شده از دل طبیعت گرمسیری بدست می آیند. طیف محصولات ارگانیک مائوئی شامل شامپو، لوسیون، اسکراب، نرم کننده، ماسک مو و حالت دهنده می باشد. چشمان خود را ببندید به جزیره مائوئی در قلب اقیانوس آرام خوش آمدید.

مناسب برای
موهای چرب، کدر، متراکم و دارای احساس سنگینی
کارایی
پاک کننده کف سر، سم زدایی، انرژی بخش، درخشان کننده، تغذیه کننده
تولید
آمریکا
تاریخ مصرف
18 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
385 میلی لیتر
ویژگی خاص
فاقد سولفات، سیلیکون، پارابن
وگان و دوست دار محیط زیست

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...