شامپو فیتو پاناما فیتو

Phyto Panama Balancing Treatment Shampoo

از {{model.count}}
برند : فیتو
دسته : شامپو
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: موهای چرب
  • کارایی: متعادل‌سازی فعالیت غدد چربی، قدرت پاک‌کنندگی ملایم...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,257,900
10%
1,142,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شامپو فیتو پاناما پاک‌کننده ملایم و متعادل‌کننده ترشح چربی پوست سر چرب است که می توان آن را به صورت روزانه استفاده کرد. پوست سر چرب یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای افراد مختلف وجود داشته باشد. عدم تعادل رژیم غذایی، ناراحتی‌های عصبی، استرس، استفاده از داروهای خاص، شرایط آب و هوایی، عدم رعایت بهداشت و استفاده از محصولاتی که باعث آسیب به موهای فرد می‌شود می‌تواند موجب ترشح چربی زیاد توسط غدد سباسه شده و پوست سر را چرب کند. افرادی که دچار پوست سر چرب هستند معمولاً عادت به شستشوی روزانه دارند. به منظور جلوگیری از به وجود آمدن آسیب‌های احتمالی، فیتو شامپوی ملایم و روزانه فیتوپاناما را با قدرت پاک‌کنندگی مناسب و تنظیم‌کننده ترشح چربی توصیه می‌کند.
شامپو فیتوپاناما با پایه کاملاً طبیعی و گیاهی و عصاره گیاهانی چون ساپوناریا، سرو کوهی و پروژنیوم برای مصرف روزانه موهای چرب بسیار مناسب است.

عصاره تنه درخت ساپوناریا غنی از ساپونین‌ها که به خاطر ویژگی‌اش در جذب چربی‌ها معروف است. این عصاره همچنین یک پاک‌کننده ۱۰۰ درصد طبیعی به شمار می‌آید.

موها را خیس کنید. مقدار مناسبی از شامپو را کف سر پخش نموده با ملایمت ماساژ دهید. بعد از ۲ دقیقه به‌طور کامل آبکشی نمایید. فیتوپاناما می‌تواند به‌عنوان شامپو روزانه استفاده شود.

مناسب برای
موهای چرب
کارایی
متعادل‌سازی فعالیت غدد چربی، قدرت پاک‌کنندگی ملایم برای مصرف روزانه
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
24 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
250 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...