صابون لیفت ابرو رولوشن

REVOLUTION SOAP STYLER

از {{model.count}}
برند : رولوشن
دسته : ژل ابرو
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: هر نوع ابرو
  • کارآیی: لیفت کننده ابرو، پر پشت کننده، حالت دهنده
  • تولید: چین
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
452,600
14%
389,700 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

این روزها لیفت کردن ابروها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برندهای بسیاری در این زمینه محصولی به نام "صابون لیفت ابرو" تولید کرده اند که در خانه و بدون نیاز به آرایشگر این کار را انجام دهید. صابون لیفت کننده ابرو مانند ژل های فیکس کننده ابرو عمل کرده و در طول روز می‌تواند ابروهای شما را به بهترین شکل نگه دارد. 

گاهی اوقات ممکن است که شما ابروهای خود را به کمک ژل ابرو نیز پر کنید تا کمی پرپشت‌تر به نظر برسند اما به نتیجه دلخواه خود نرسید، چرا که نحوه قرار گرفتن تارهای ابرو در کنار هم در جلوه‌ای که ابروها خواهند داشت تأثیر خیلی زیادی دارد. ممکن است شما برای حالت دادن به ابروها، از یک ژل ابرو هم کمک بگیرید، اما تأثیری که ژل‌های ابرو دارند، کوتاه مدت است و در عرض یکی دو ساعت اثر خود را از دست خواهند داد. ایده‌ای که پشت استفاده از صابون ابرو است، دقیقا این بود که به جای استفاده از ژل ابرو، از یک قالب صابون برای حالت دادن و فیکس کردن ابروها استفاده نمایید. وقتی که این ترفند توسط بسیاری از بیوتی بلاگرها معرفی شد و بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها این روش را روشی مؤثر معرفی کردند، افراد زیادی از این روش برای پرپشت نشان دادن و شانه شدن ابروهایشان کمک گرفتند، اثری که ژل ابرو به تنهایی نمی‌توانست روی ابروها ایجاد نماید.

صابون لیف ابرو محصولی جدید از برند رولوشن است که به شما این امکان را می‌دهد که به ابروهای خود حالت داده و آنها را فیکس نمایید. این ترفندالهام گرفته از یک ترفند هالیوودی برای ست کردن ابروها است و اکنون این محصول خلاقانه از برند رولوشن به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها ابروها سر جای خود فیکس شوند بلکه کمی پرپشت و زیباتر نیز به نظر برسند. این تکنیک سالهاست که توسط میکاپ آرتیست‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بسته بندی این صابون به صورت یک کیت است که در آن براش و آینه نیز وجود دارد که استفاده از این محصول را راحتتر و لذت بخش تر کرده است.

این محصول حاوی 5 گرم صابون است که در یک محفظه متالیک و رزگلد روانه بازار شده است. صابون ابرو رولوشن حاوی شی باتر و روغن‌های میوه‌ای بوده و نه تنها ضرری برای ابرو ندارد، بلکه باعث تقویت ریشه آن نیز می‌شود. این صابون دوام تقریبا بالایی دارد و ماندگاری مناسبی دارد. همچنین مثل بسیاری دیگر از محصولات رولوشن ضدخشونت علیه حیوانات است. 

مزیتی که این صابون ابرو نسبت به سایر صابون‌های معمولی دارد این است که بی رنگ است و در صورتی که حتی بیش از حد معمول نیز از آن استفاده شود، رنگ سفیدی به ابرو نخواهد داد. بعلاوه ممکن است صابون‌های معمولی تأثیر خوبی روی ابرو نداشته باشند اما صابون ابروی رولوشن خاصیت تقویت کنندگی ابرو را نیز دارد. بنابراین اگر به دنبال یک صابون باکیفیت و مؤثر برای فرم دادن به ابروها داشه باشید، قطعا این صابون با قیمت بسیار مناسبی که دارد گزینه بسیار ایده‌آلی به شمار خواهد آمد.

ویژگی ها:

  • لیفت کننده ابرو
  • تقویت و پرپشت کننده ابرو
  • حاوی شی باتر 
  • ماندگاری بالا
  • کیفیت بالا
  • دارای براش و آینه
  • بدون ایجاد سفیدک روی ابرو
مناسب برای
هر نوع ابرو
کارآیی
لیفت کننده ابرو، پر پشت کننده، حالت دهنده
تولید
چین
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز کردن درب محصول
وزن
5 گرم
مبدا برند
انگلیس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...