لوسیون ضدآفتاب و روشن کننده اسکین دیفنس بادی شاپ

BODY SHOP SKIN DEFENCE MULTI PROTECTION LOTION SPF50

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارآیی: محافظت از پوست در برابر UVA و UVB ، روشن کننده و ض...
  • تولید: انگلیس
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,321,700 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

لوسیون ضدآفتاب و روشن کننده اسکین دیفنس بادی شاپ با فرمولاسیون جدید خود به بهترین ضدآفتاب برند بادی شاپ تبدیل شده است. این محصول سبک و غیر چرب، رطوبت پوست شما را برای 24 ساعت حفظ می نماید و بدلیل وجود عصاره جلبک قرمز و ویتامین C در ترکیب آن بخوبی از پوست شما در برابر عوامل محیطی محافظت کرده و در عین حال بر روی لک های پوستی تاثیر داشته و سبب روشن تر شدن پوست می شود بطوریکه براساس تست های بالینی پس از 4 هفته استفاده از این محصول بوضوح پوستی روشن تر و شاداب تر خواهید داشت.

این محصول با داشتن فاکتور محافظتی PA++++ بخوبی از پوست در برابر UVA که اثرات مخرب بسیار زیادی دارد محافظت می نماید و با توجه به فاکتور محافظتی SPF50 موجود در آن محافظت کاملی در برابر UVB برای شما ایجاد خواهد نمود

لوسیون ضدآفتاب و روشن کننده اسکین دیفنس بادی شاپ غیر جوش زا بوده و برای انواع پوست حتی پوست های حساس مناسب است و همچنین این محصول بر روی حیوانات تست نشده است و وگان می باشد.

روش استفاده: 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب بر روی پوست صورت و گردن مورد استفاده قرار دهید. از استفاده در ناحیه دور چشم خودداری شود.

مناسب برای
انواع پوست
کارآیی
محافظت از پوست در برابر UVA و UVB ، روشن کننده و ضدلک ، مرطوب کننده
تولید
انگلیس
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
40 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...