ماسک آبرسان صورت کاکتوس و کلودبری فریمن

Freeman Hydrating Cactus and Cloudberry Water Gel Mask

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: آبرسان، مرطوب کننده، روشن کننده، درخشان و شاداب کن...
  • تاریخ مصرف: 36 ماه پس از باز شدن درب محصول
  • تولید: امارات
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
345,400 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ماسک آبرسان صورت کاکتوس و کلودبری فریمن Freeman Cactus Cloudberry محصولی باکیفیت و حاوی عصاره های طبیعی جهت آبرسانی فوری پوست های تشنه و ایجاد پوستی هموار، نرم، روشن و فربه می باشد. ماسک آبرسان فریمن حاوی عصاره کاکتوس آبدار جهت آبرسانی و نرمی پوست است که با عصاره کلود بری (تمشک شمالی) غنی از امگا و ویتامین C جهت افزایش روشنایی پوست همراه شده است. ماسک آبرسان فریمن بدون نیاز به آبکشی است و می توان دو بار در هفته قبل از خواب آن را بر روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ داد، ماسک در طول شب جذب پوست می شود و صبح هنگام بیدار شدن پوستی آبرسانی شده و شاداب خواهیم داشت. در صورت تمایل به آبکشی می توان ماسک را بر روی پوست تمیز صورت پخش کرد و پس از 10 دقیقه آبکشی نمود.

حاوی عصاره های طبیعی
- حاوی عصاره کاکتوس جهت آبرسانی فوری پوست
- حاوی تمشک شمالی جهت روشن کنندگی پوست
- پرکننده رطوبت پوست های تشنه
- شاداب کننده پوست
- احساس پوستی هموار، نرم و روشن
- حاوی ویتامین C و امگا
- فرمول واتر ژل و جذب شونده پوست
- بدون نیاز به آبکشی


 دو بار در هفته قبل از خواب آن را بر روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ داد، ماسک در طول شب جذب پوست می شود و صبح هنگام بیدار شدن پوستی آبرسانی شده و شاداب خواهیم داشت. در صورت تمایل به آبکشی می توان ماسک را بر روی پوست تمیز صورت پخش کرد و پس از 10 دقیقه آبکشی نمود.

برند فریمن FREEMAN یکی از معتبرترین و پرفروش ترین برندهای ماسک و اسکراب در اروپا و امریکاست که از سال 1976 در لس آنجلس فعالیت خود را آغاز کرده است و برند جایزه سال 2015 متخصیصین زیبایی Allure می باشد. فریمن در ساخت محصولات خود از عصاره طبیعی میوه و گیاهان استفاده می کند که از امتیازات محصولات فریمن Freeman می باشد. ما متعهد هستیم که محصولاتمان بدون ظلم باشند و روی حیوانات آزمایش نشوند. فریمن بیوتی متعهد شده است اطمینان حاصل کند که همه محصولات تحت آزمایش حیوانی قرار نگرفته و نخواهند بود.

ما از مواد الهام گرفته از طبیعت، موثر و مفید برای شما استفاده می کنیم. فرمول های ما فاقد پارابن، سولفات، فتالات و روغن معدنی هستند

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
آبرسان، مرطوب کننده، روشن کننده، درخشان و شاداب کننده
تاریخ مصرف
36 ماه پس از باز شدن درب محصول
تولید
امارات
حجم
175 میلی لیتر
مبدا برند
آمریکا
ویژگی خاص
فاقد تست حیوانی، فاقد پارابن، سولفات، فتالات و روغن معدنی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...