ماسک درخشان کننده و پر کننده صورت بریتیش رز بادی شاپ حجم 75 میلی لیتر

Body Shop British Rose Fresh Plumping Mask 75ml

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: مرطوب کننده، پر کننده خطوط، تسکین دهنده، تقویت کنن...
  • تولید: انگلیس
  • وزن: 75 گرم
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,469,200
9%
1,343,700 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ماسک درخشان کننده و پر کننده صورت بریتیش رز بادی شاپ یک طراوت بخش و مرطوب کننده خاص است که از فرمول حجم دهنده طبیعی الهام گرفته شده است. این تامین رطوبت و حجم دار شدن پوست، سبب پرکردن خطوط ریز چین و چروک ها شده و سطحی صاف و درخشان بر روی پوست شما ایجاد می نماید.
آیا تا به حال گل رز انگلیسی را در بهار بو کرده اید؟ این ماسک صورت فوق العاده با رایحه ملایم خود شما را به آنجا می برد. آغشته به گلبرگ های واقعی گل رز، اسانس گل رز و روغن گل رز  است و بینی شما ممکن است فکر کند که ده ها مورد رمانتیک به آن هدیه داده شده است.
در ترکیبات این محصول از عصاره آلوئه ورا طبیعی استفاده شده است و فاقد پارابن و سیلیکون بوده و یک محصول کاملا وگان است.

اسانس گل رز استفاده شده در این محصول از باغ های انگلیس و روغن گل رز آن از مزارع شیلی و آلوئه ورا آن از مزارع مکزیک تهیه شده است.
این ماسک صورت ژل با عصاره گل رز که با آلوئه ورا تجارت منصفانه جامعه آغشته شده است، مانند قطره شبنم روی پوست شما می لغزد - ظاهر صاف و به طور طبیعی شبنم دار شما را در عرض چند دقیقه احیا می کند. و وگان بودن امتیاز قهوه ای بیشتری را به همراه دارد.

پس از پاک کردن آرایش و تمیز کردن پوست، لایه‌ای یکنواخت از ماسک درخشان کننده و پر کننده صورت بریتیش رز بادی شاپ را روی صورت قرار دهید (در ناحیه چشم و لب استفاده نشود.) در صورت تمایل در ناحیه گردن و دکلته نیز استفاده شود. بگذارید 5 تا 10 دقیقه بماند سپس با آب گرم و یک پارچه بشویید. در صورت تمایل 2 تا 3 بار در هفته استفاده کنید. 

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
مرطوب کننده، پر کننده خطوط، تسکین دهنده، تقویت کننده، شاداب و درخشان کننده
تولید
انگلیس
وزن
75 گرم
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
ویژگی خاص
کاملا وگان بوده و تست حیوانی نشده است

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...