مجموعه کامل مراقبتی لوکس ابسولو لانکوم

Lancome Absolue Set

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضد چروک، افزایش دهنده استحکام پوست، مرطوب کننده، ر...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: کرم صورت: 12 ماه پس از باز کردن درب محصول سرم و کرم دور چشم: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
13,406,100
8%
12,401,300 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

محصولات مراقبت از پوست لانکوم دارای چندین خانواده متفاوت است و سری ابسولو لانکوم، کامل ترین و لوکس ترین محصولات این برند را در خود جای داده است. مجموعه کامل مراقبتی پوست لوکس ابسولو لانکوم از کرم های صورت و کرم های دور چشم فوق العاده کاربردی و بی نظیر این خانواده تشکیل شده است.

در این مجموعه محصولات زیر قرار دارد:

کرم جوان کننده و روشن کننده (Regenerating brightening soft cream With Grand Rose Extract) سایز 60 میل و 15 میل: این کرم فوق العاده رطوبت پوست را تامین کرده و چین و چروک های پوست را کاهش می دهد و در عین حال باعث روشن شدن و سفت تر شدن پوست (لیفتینگ پوست) می شود. این کرم با ترکیب انحصاری عصاره گل رز لانکوم ساخته شده است که به وضوح پوست را با رطوبت، مستحکم و حجیم تر می نماید و در عین حال از نوسازی سلول های پوست پشتیبانی می کند. ابن کرم کامل ترین و قوی ترین محصول درمانی برند لانکئم است.

کرم جوان کننده و روشن کننده ریچ ( Rich Cream With Grand Rose Extract) سایز 15 میل: این کرم به نوسازی سلول های سطح پوست کمک می کند و پوست را نرم تر، انعطاف پذیر تر و جوان تر می نماید.

سرم احیا کننده و جوان کننده دور چشم (Revitalizing Eye Serum With Grand Rose Extract) سایز 5 میل: یک محصول بسیار با کیفیت و فوق العاده که چروک های پوست دور چشم را کاهش می دهد و پوست دور چشم را صاف و نرم می نماید. با استفاده از این محصول روز به روز تفاوت را در ناحیه دور چشم خود تجربه خواهید کرد.

کرم احیا کننده و جوان کننده دور چشم (Revitalizing Eye Cream With Grand Rose Extract) سایز 5 میل: یک محصول بسیار با کیفیت و فوق العاده که چروک های پوست دور چشم را کاهش می دهد و در عین حال رطوبت مورد نیاز شما را تامین کرده و همچنین پوست دور چشم شما را روشن تر می نماید. با استفاده از این محصول روز به روز تفاوت را در ناحیه دور چشم خود تجربه خواهید کرد.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضد چروک، افزایش دهنده استحکام پوست، مرطوب کننده، روشن کننده
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
کرم صورت: 12 ماه پس از باز کردن درب محصول
سرم و کرم دور چشم: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
کرم صورت سافت: 60 و 15 میلی لیتر
کرم صورت ریچ: 15 میلی لیتر
سرم دور چشم: 15 میلی لیتر
کرم دور چشم: 15 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...