مداد ابرو ترو آی برو پوپا شماره 001

Pupa True Eyebrow Pencil 001

از {{model.count}}
برند : پوپا
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: غنی شده با روغن ها و موم ها، خواص انتی اکسیدان، حا...
  • تولید: ایتالیا
  • تاریخ مصرف: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
596,700
24%
458,800 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مداد ابرو  ترو آی برو پوپا یکی از محصولات کاربردی این برند ایتالیایی است. همان طور که می دانید ابروهای زیبا و مرتب تاثیر بسیاری در جذابیت و زیبایی چهره ی شما دارد. مداد ابرو یکی از بایدها در میکاپ محسوب می شود و داشتن یک مداد ابرو مناسب و با کیفیت و رنگ مناسب و استفاده ی درست از آن می تواند جذابیت شما را دو چندان کند. به خاطر داشته باشید در کشیدن و طراحی ابرو دقت بسیاری به خرج دهید، ابروهای خود را خیلی تیز و زاویه دار طراحی نکنید. رنگ متناسب با ابروهای خود انتخاب کنید. ابروهای خود را خیلی پر رنگ نکنید چرا که جلوه ی غیر طبیعی به چهره ی شما می بخشد. با رعایت این نکات می توانید ابروهای زیبایی داشته باشید. انتخاب مداد ابرو با کیفیت در این امر شما را یاری می کند. مداد ابرو ترو آی برو با ابرو های شما کاملا ترکیب شده و اثر پر کننده و طبیعی دارد. این محصول غنی شده با روغن ها و موم ها بوده است و خواص انتی اکسیدان دارد و همچنین  حاوی ویتامین E است.

مداد را با فشار کم در جهت رشد ابرو ها  بکشید و جاهای خالی را پرکنید. سپس از برس آن استفاده کنید تا به ابروهایتان حالت دهید و خطوط را طبیعی نشان دهید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
غنی شده با روغن ها و موم ها، خواص انتی اکسیدان، حاوی ویتامین E
تولید
ایتالیا
تاریخ مصرف
24 ماه پس از باز شدن درب محصول
وزن
1.08 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...