چسب پاک کننده بینی تی تری پیوردرم بسته 6 عددی

Purederm Nose Pore Strips Tea Tree

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: پاکسازی و از بین بردن جوش های سر سیاه روی بینی، کا...
  • تولید: کره جنوبی
  • تعداد: 6 عدد
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
146,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

چسب پاک کننده بینی تی تری پیوردرم یک درمان پاکسازی یک مرحله ای است که به طور خاص برای باز کردن منافذ و از بین بردن جوش های سر سیاه ناخواسته طراحی شده است. این چسب کثیفی و چربی را که منافذ را می بندد از بین می برد و پوست شما را شفاف و صاف می کند. تنها پس از یک بار استفاده، تفاوت چشمگیری را احساس خواهید کرد و استفاده مداوم از این چسب ها به مرور باعث کاهش منافذ باز روی بینی می شود.

در ترکیبات این چسب از عصاره درخت چای استفاده شده است و فورا منافذ پوست را تمیز کرده و جوش های سر سیاه را از بین می برد

صورت خود را کاملاً بشویید و مطمئن شوید که فاقد هرگونه کرم، لوسیون یا آرایش باشد. دست ها را خشک کنید، سپس بسته را باز کنید و نوار را از آستر پلاستیکی جدا کنید. (از بسته باز شده به سرعت استفاده کنید تا به راحتی از آستر جدا شود.) بینی خود را کاملا با آب خیس کنید. (اگر بینی به اندازه کافی خیس نباشد، ممکن است نوار نچسبد و موثر نباشد.) نوار را روی ناحیه بینی مرطوب شده بمالید و قسمت براق آن رو به پوست باشد سپس حباب های هوا را فشار دهید و صاف کنید و از تماس خوب با پوست اطمینان حاصل کنید.اجازه دهید نوار به مدت 10 تا 15 دقیقه خشک شود. نوار باید هنگام خشک شدن سفت شود. بسته به رطوبت، آب و هوا یا تعریق، کمی طولانی تر یا کوتاه تر بماند. پس از خشک شدن نوار، به آرامی و با احتیاط نوارهایی را که از لبه ها شروع می شوند جدا کنید و به سمت مرکز بکشید. در صورت وجود باقیمانده، با آب بشویید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
پاکسازی و از بین بردن جوش های سر سیاه روی بینی، کاهش منافذ باز پوست
تولید
کره جنوبی
تعداد
6 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...