ژل دور چشم سن سی بیو بایودرما

Bioderma Sensibio Eye Contour Gel

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: آبرسان، مرطوب کننده، کاهش پف و تیرگی، کاهش خطوط ری...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: تاریخ انقضا 2025.03
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
894,700
9%
815,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ژل دور چشم بایودرما مدل سن سی بیو با ساختار ضد پف، التیام بخش و مرطوب کننده قوی برای پوست نازک و حساس اطراف چشم، به خوبی به سلولهای پوست نفوذ کرده و آسیب های ایجاد شده در آنها را برطرف می نماید. این محصول با بهره گیری از ترکیب انحصاری + Toleridineمانیتول، التهابات و قرمزی ایجاد شده در ناحیه دور چشم را برطرف کرده و با تقویت لایه محافظ پوست، میزان تحمل پذیری آن را افزایش می دهد. علاوه بر این، وجود ترکیبات ضد احتقان مانند کافئین در فرمولاسیون ژل دور چشم بایودرما مدل سن سی بیو، پف دور چشم را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داده و از بروز مجدد آن جلوگیری می نماید.

استفاده از عوامل مرطوب کننده در ساختار ژل دور چشم بایودرما مدل سن سی بیو، برای کمک به رفع خطوط سطحی و عمیق ایجاد شده در اطراف چشم مؤثر بوده و از مشکلات ناشی از کم آبی پوست دور چشم جلوگیری می کند. این کرم با فرمولاسیون غیر کمدون زا و ضد آلرژی خود، با ایجاد لایه محافظ بر روی سطح پوست از نفوذ عوامل آسیب رسان و مخرب جلوگیری کرده و از پوست محافظت می نماید. این محصول بسیار مناسب برای افرادی است که از لنز استفاده می کنند زیرا ساختاری کاملا بدون ضرر و تقویت کننده برای پوست دارد.

1 تا 2 بار در روز، مقداری از ژل دور چشم بایودرما مدل سن سی بیو را بر روی پوست تمیز اطراف چشم قرار داده و به صورت ضربه ای و ملایم آن را پخش نمایید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
آبرسان، مرطوب کننده، کاهش پف و تیرگی، کاهش خطوط ریز دور چشم، تسکین دهنده، مناسب برای زیر آرایش
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
تاریخ انقضا 2025.03
حجم
15 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...