ژل شستشوی صورت الارو مدل AKNE WASH حجم 150 میلی لیتر

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 150 میلی لیتر
  • مناسب برای: صورت
  • کشور مبدا برند: فرانسه
  • صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
223,800
14%
194,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ژل شستشو ضد آکنه صورت الارو، فرمولاسیونی ژله ای دارد که غنی از مواد شوینده ای است که پوست را تمیز و پاک می سازد و چربی بیش از حد پوست را کاهش می دهند. ژل شستشو ضدآکنه صورت الارو با شستشوی عمقی این محصول منافذ باز پوست را کوچک و پاک‌سازی می کند و باعث ایجاد حس تازگی ،تمیزی و لطافت در پوست می شود. استفاده از این ژل برای شستشو باعث پیشگیری از بروز آکنه و درمان آن می شود.مانع ایجاد آکنه و جوش های سرسیاه می شود. همچنین تسکین دهنده های پوست مخصوصی در این محصول وجود دارند که مانع حساسیت، سوزش و خشکی بیش از حد پوست می شوند. این محصول برای استفاده روزانه مناسب است. حاوی اسید سالسیلیک (Salicylic Acid) برای کمک به پیشگیری و بهبود آکنه حاوی اسید اولینولیک (Oleanolic Acid) مات کننده وکوچک کننده منافذ باز پوست دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد التهاب روش مصرف: روزانه دو بار بر روی پوست مرطوب به صورت دورانی ماساژ داده، سپس با آب ولرم آبکشی شود.

حجم
150 میلی لیتر
مناسب برای
صورت
کشور مبدا برند
فرانسه
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
روش مصرف: روزانه دو بار بر روی پوست مرطوب به صورت دورانی ماساژ داده، سپس با آب ولرم آبکشی شود. , فاقد الکل و پارابن , مناسب پوست های چرب ٬ آکنه ای و مختلط , کوچک کننده منافذ باز پوست , حاوی اسید سالسیلیک (Salicylic Acid) برای کمک به پیشگیری و بهبود آکنه , حاوی اسید اولینولیک (Oleanolic Acid) مات کننده وکوچک کننده منافذ باز پوست , دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد التهاب , بدون ایجاد حس خشکی پس از شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...