ژل کرم تایم فیلر 5XP فیلورگا

Filorga Time-Filler 5XP Correction Gel-Cream

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست های مختلط تا چرب
  • کارایی: ضد چروک قوی صورت و گردن، پر کننده خطوط عمیق
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
6,027,800
5%
5,771,300 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کمپانی فیلورگا براساس 10 سال تحقیق بر روی پر فروش ترین و پر طرفدار ترین کرم ضدچروک خود، ژل کرم تایم فیلر 5XP را دوباره طراحی کرده و بخوبی 5 نوع چین و چروک پوست را با این محصول درمان می نماید. این 5 نوع چروک عبارتند از: خطوط دینامیک ناشی از انقباض ماهیچه های صورت، چروک های عمیق، چین و چروک های ناشی از خشکی، چین و چروک های سطحی و چروک های گردن.

تری پتپید شبه بوتاکس موجود دراین کرم که الهام گرفته از تزریق سم بوتولینوم است، انقباضات ماهیچه ای را محدود کرده بخصوص در نواحی پیشانی، بین دو ابرو و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم و پوست را ریلکس نموده و ظاهر جوان تری به صورت می بخشد. همچنین در این محصول فوق العاده از یک نوع پپتید خاص ترکیب شده با NCTF  ( حاوی 50 ترکیب فعال) استفاده شده که باعث تحریک ساخت کلاژن و اسید هیالورونیک شده و لذا باعث درمان چروک های ناشی از تضعیف ساختار پوست (بخصوص در نواحی خط خنده) شده و باعث حجیم تر شدن پوست می شود.

در ژل کرم تایم فیلر 5XP فیلورگا از رازیانه دریایی استفاده شده که با خاصیت لایه برداری خود موجب از بین رفتن چین و چروک های سطحی، بدون تحریک یا خشک کردن پوست می شود. همچنین با الهام از tightening threads، بخوبی چین و چروک های گردن را نیز کاهش می دهد.

ژل کرم تایم فیلر 5XP فیلورگا دارای بافتی سبک و غنی شده با روی بوده و به سرعت جذب پوست می شود و از این رو ایده ال برای استفاده پوست های چرب و مختلط می باشد.

مناسب برای
پوست های مختلط تا چرب
کارایی
ضد چروک قوی صورت و گردن، پر کننده خطوط عمیق
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
50 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...