کانسیلر هلتی میکس بورژوآ شماره 52

Bourjois Healthy Mix Concealer 52

از {{model.count}}
برند : بورژوآ
دسته : کانسیلر
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: کمک به روشن شدن تیرگی های دور چشم، پوشش دهی یکدست،...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
426,200 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کانسیلر هلتی میکس بورژوا با پوشش دهی عالی و عملکرد ویژه ی خود نقش مهمی در از بین بردن علائم خستگی چشم تان بر عهده دارد و استفاده از آن تیرگی و پف زیر چشم را کاهش می‌دهد. کانسیلر هلثی میکس بورژوا با بافت سبک و آبرسانی عالی سبب تنفس بهتر بافت پوست شده و همچنین با متعادل کردن رنگ پوست به افزایش شفافیت و رفع نواحی تیره دور چشم نیز کمک فراوانی می کند. این محصول فوق العاده از ویتامین های مورد نیاز پوست تهیه شده که با خاصیت منحصر به فردی که دارد پوشش کاملا طبیعی روی پوست ایجاد می کند و با نرم و لطیف کردن پوست جلوه ی خاصی به چهره ی شما می بخشد. سعی کنید رنگ کانسیلری که انتخاب می کنید یک یا دو درجه از رنگ کرم پودر تان روشن تر باشد زیرا این امر موجب شده تا چهره ی شما ظاهری کاملا طبیعی پیدا کند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این کانسیلر، وجود ویتامین E می باشد که موجب مرطوب کنندگی و آبرسانی پوست می شود.

کانسیلر را به وسیله ی اپلیکاتور آن از گوشه ی داخلی چشم به سمت انتهای مژه پایینی پخش کنید و در انتها بوسیله پد مخصوص یا انگشت تان بصورت ضربه ای روی پوست پخش کنید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
کمک به روشن شدن تیرگی های دور چشم، پوشش دهی یکدست، ضد خستگی نواحی اطراف چشم، سبک و بدون ایجاد چربی اضافی، نرم و لطیف کننده، مرطوب کننده و آبرسان، تهیه شده از ویتامین های ضروری، دارای اپلیکاتور ویژه
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
7.8 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...