کانسیلر کورکتور رنگ سبز استیکی شنل شماره 30

Chanel Corrective Concealer Stick SPF15

از {{model.count}}
برند : شنل
دسته : کانسیلر
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: پوشاندن قرمزی پوست حاصل از جوش، روزاسه، آفتاب سوخت...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 18 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
882,800 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ممکن است کانسیلر سبز، رنگی غیرمعمول در میان دیگر لوازم آرایش داشته باشد؛ اما بهترین گزینه برای پوشش رنگ قرمز به حساب می‌‌آید. اگر به دایره‌ی رنگ‌ها توجه کرده باشید، متوجه شده‌اید که هر رنگی، رنگ مقابل خود را خنثی می‌کند. رنگ سبز و قرمز نیز مقابل یکدیگر قرار دارند. ازآنجایی‌که آکنه و دیگر جوش‌های صورت، معمولاً قرمز هستند، برای پوشاندن آن‌ها می‌توانید از کانسیلر سبز کمک بگیرید. علاوه بر این، سایر قرمزی های پوست مانند روزاسه، آفتاب سوختگی سطحی، قرمزی دور پره بینی، ماه گرفتگی خفیف و صورت گلگون نیز با کانسیلر سبز پوشش داده می‌شوند.

کانسیلر کورکتور رنگ سبز استیکی شنل شماره 30 یک محصول بسیار با کیفیت است که بدون آسیب رساندن به پوست شما، بهترین پوشش را بر روی پوست ایجاد می نماید و در عین حال با داشتن فاکتور محافظتی SPF15  از پوست شما در برابر عوامل زیانبار محیطی UVA/UVB محافظت می نماید.

روش استفاده: ابتدا از پرایمر و یا مرطوب کننده پوست خود در ناحیه مورد نظر استفاده نمایید سپس مقداری از کانسیلر سبز را روی ناحیه مورد نظر بزنید و با انگشت یا پد آرایشی آن را پخش نمایید تا با پوست ترکیب شود و در نهایت از کانسیلر و یا کرم پودر هماهنگ با رنگ پوست خود استفاده نمایید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
پوشاندن قرمزی پوست حاصل از جوش، روزاسه، آفتاب سوختگی سطحی، قرمزی دور پره بینی، ماه گرفتگی خفیف و صورت گلگون
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
18 ماه پس از باز کردن درب محصول
وزن
1.5 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...