کرم روز ضد چروک و احیاکننده پوست ویتال باله آ

Balea Vital Anti-Falten Tagescreme

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضد چروک، افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیر...
  • تولید: سوییس
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
518,700 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم روز ضد چروک و احیاکننده پوست ویتال باله آ بخوبی پوست را تغذیه و احیا می کند و از آن در برابر از دست دادن رطوبت محافظت نموده و حالت ارتجاعی پوست را بهبود بخشیده و چین و چروک ها کاهش می یابد. در فرمولاسیون این کرم از اسید هیالورونیک و روغن آرگان طبیعی استفاده شده است که به حفظ تعادل طبیعی رطوبت پوست کمک می کند و بصورت عمقی پوست شما را آبرسانی می نماید همچنین وجود Elastonyl®  در این کرم باعث بازسازی پوست و بهبود انعطاف پذیری و کشسانی  پوست شده و در عین حال چین و چروک های پوست را نیز بطرز چشمگیری کاهش می دهد. همچنین با دارا بودن LSF15 از پوست شما در برابر اشعه مضر خورشید UVA/UVB محافظت می نماید. از این محصول می توانید قبل از آرایش روزانه به عنوان بیس (پرایمر) استفاده نمایید. کرم روز ضد چروک و احیاکننده پوست ویتال باله آ یک محصول وگان بوده و مورد تایید متخصصان پوست می باشد.

روزها روی پوست تمیز صورت و گردن مورد استفاده قرار گیرد.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضد چروک، افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست، آبرسان، مرطوب کننده، مقابله با اشعه مضر UVA/UVB، ایده ال برای استفاده در زیر آرایش به عنوان بیس
تولید
سوییس
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
50 میلی لیتر
ویژگی خاص
وگان، حاوی روغن آرگان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...