کرم شب همراه با روغن معجزه آسا لورال

Loreal Mucizevi Yag

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: تغذیه کننده پوست، روشن و شفاف کننده پوست، جوان کنن...
  • تولید: فرانسه به سفارش ترکیه
  • حجم: 50 میلی لیتر
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
741,600
9%
675,800 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استفاده از یک کرم شب با کیفیت به شروع روز با پوستی درخشان، صاف و زیبا کمک شایانی می کند. با خرید کرم مراقبتی مناسب نوع پوست می توان تاثیرات مخرب گذشت زمان بر روی پوست صورت را کاهش داد. همچنین روند پیری پوست و ایجاد چروک های پوستی را به تعویق انداخت. 

کرم شب همراه با روغن معجزه آسا لورال حجمی معادل 50 میلی لیتر دارد و ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز پوست را فراهم می کند. فرمولاسیون این کرم با روغن آرگان، میوه گل نسترن، روغن اسطوخودوس و رزماری غنی شده است. استفاده از این کرم علاوه بر زیبایی هر چه بیشتر پوست موجب بازگرداندن درخشش اولیه صورت می شود. رایحه دلنشین آن تجربه استفاده از کرم را لذت بخش می کند و حس خوبی به مصرف کننده منتقل می کند.

این محصول با تغذیه و رطوبت رسانی عمقی پوست حس آرامش را به وجود می آورد و پوست را التیام و تسکین می بخشد. در نتیجه پوست صاف تر و نرم تر می شود. سازگاری و حساسیت زا نبودن آن برای پوست های حساس توسط متخصصان پوست تست آزمایشگاهی شده و به تایید رسیده است. این محصول ساختاری ماسک مانند دارد و مکمل کرم روز می باشد. هفته ای 3 بار می توانید آن را به عنوان ماسک استفاده کنید.


ابتدا آلودگی و مواد آرایشی پوستتان را به خوبی تمیز کنید. لایه نازکی به پوستتان بمالید. سپس پوستتان را با ملایمت و حرکات دایره ای ماساژ دهید. برای تاثیر گذاری بهتر، تغذیه عمقی و التیام پوست، لایه ضخیمی به صورتتان بمالید و 10 الی 15 دقیقه منتظر بمانید. در نهایت قسمت های اضافی را با کمک پنبه پاک کنید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
تغذیه کننده پوست، روشن و شفاف کننده پوست، جوان کننده پوست، آبرسان، حاوی روغن رزماری و اسطوخودوس با خاصیت آرامش بخشی، ترمیم کننده پوست، نرم و لطیف کننده پوست
تولید
فرانسه به سفارش ترکیه
حجم
50 میلی لیتر
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز کردن درب محصول

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...