کرم صورت گلوبال ریپیر فیلورگا

Filorga Global-Repair Nutri-Restorative Multi-Revitalising Cream 50ml

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضد چین و چروک عمیق، استحکام بخش، افزایش دهنده انعط...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
6,262,700
8%
5,795,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم صورت گلوبال ریپیر فیلورگا یک مراقبت کامل ضد پیری پوست است که تمام علائم پیری پوست را هدف قرار می دهد. این کرم فوق العاده عملکردی چند گانه داشته و علائم پیری پوست مانند کم آبی، چین و چروک های عمیق، عدم استحکام، افتادگی اجزای صورت، ناهمواری و ظاهر خسته پوست را تا حد زیادی کاهش داده و به مرور از بین می برد.

در ترکیبات این کرم فوق العاده از 50 مزو ماده + 4 تقویت کننده سلولی که با الهام از تکنیک های پزشکی زیبایی گرد هم آمده اند استفاده شده که تاثیر این کرم را در کاهش علائم قابل مشاهده پیری پوست افزایش می دهد. همچنین 3 ماده مغذی فوق العاده (سرامیدها + امگا + ویتامین ها) استفاده شده در این کرم به طور هماهنگ برای بازیابی لطافت و شادابی پوست عمل می کنند.

نتایج مطالعات بالینی نشان داده است که تنها پس از 7 روز استفاده مداوم (روز و شب) از این کرم می توانید نتایج بهبود پوست خود را مشاهده نمایید بطوریکه استفاده کنندگان اعلام کرده اند که 100% از میزان تامین رطوبت آن رضایت داشته و 91% اعلام کرده اند که از نرم شدن پوست خود راضی بوده  اند و 76% از یکدست شدن رنگ پوست خود و 85% از میزان تاثیر آن بر روی جوانی پوست خود اعلام رضایت کرده اند که این نتایج نشان داده است که 5 سال پوست آنها جوان تر شده است.

کرم صورت گلوبال ریپیر فیلورگا بافتی مخملی داشته و برای انواع پوست قابل استفاده بوده و پس از استفاده چربی بر روی پوست باقی نمی گذارد.

می توانید از آن به عنوان یک کرم روز و یا یک ماسک شب استفاده نمایید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضد چین و چروک عمیق، استحکام بخش، افزایش دهنده انعطاف پوست، تغذیه کننده، ترمیم کننده، تقویت کننده، آبرسان
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
50 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...