کرم ضدچروک قوی رتینول استادرم

Esthederm Intensive Retinol Cream

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست نرمال و خشک
  • کارایی: ضد چروک قوی، افزابش استحکام پوست، تغذیه کننده، شفا...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
6,142,400
5%
5,852,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم ضدچروک قوی رتینول استادرم دارای خاصیت ضد چروک قوی بوده که حاوی ترکیبات فعال ضد پیری است و سطح اپیدرم پوست را تحریک می کند تا خطوط ظریف و چروکهای عمیق پوست را از بین برده و با بهبود موثر قابلیت ارتجاعی و کشسانی موجب رفع ساختار غیر یکنواخت و تحلیل رفته پوست و طبیعی شدن رنگ چهره می شود. رتینول یا فرم طبیعی ویتامین A، یک عنصر حیاتی موجود در بدن است که یکی از موثرترین درمانهای ضد چروک می باشد. این ماده با عملکرد دو گانه، ضمن تسریع در نوسازی سلول ها و مقابله با چروکها و لک ها، موجب حجیم شدن بافتهای همبندی می گردد. استفاده از این کرم ضمن جلوگیری از تحلیل رفتن پوست، موجب صاف کردن چروک های عمیق، بهبود دهنده خاصیت کشسانی و سفت شدن پوست می گردد. کرم رتینول از طریق تحریک کردن عوامل تولید کلاژن، پوست را بازسازی می کند و نیز بافت پوست را تقویت و تراکم پوست صورت را بهبود می دهد.

این محصول دارای بافتی غنی، کرمی و مخملی بوده و حس خوشایندی بر روی پوست ایجاد می نماید. این کرم ایده ال برای پوست های معمولی و خشک می باشد.

در هفته اول بصورت یک شب در میان روی پوست تمیز صورت مورد استفاده قرار گیرد و سپس تعداد دفعات مصرف را به مرور بیشتر کنید. در زمان استفاده حتما از ضدآفتاب استفاده نموده و در طول مصرف از اسکراب های خشن و پاک کننده های الکلی استفاده ننمایید.

مناسب برای
پوست نرمال و خشک
کارایی
ضد چروک قوی، افزابش استحکام پوست، تغذیه کننده، شفاف کننده، پرکننده خطوط و چروک عمیق
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
50 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...