کرم لیفتینگ و ضد چروک لیفت اند ریپیر استادرم

Esthederm Lift & Repair Absolue Smoothing Cream

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست نرمال و خشک
  • کارایی: ضدچروک قوی، لیفتینگ و حجم دهنده صورت، پر کننده خطو...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
6,460,300
6%
6,108,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اگر به دنبال محصولی با قدرت لیفت پوست، از بین رفتن چین و چروک ها و ایجاد شفافیت در پوست هستید، می توانید روی این کرم حساب کنید.

کرم لیفتینگ و ضدچروک لیفت اند ریپیر استادرم یک محصول ضد چروک و لیفتینگ بسیار قوی می باشد. فرمولاسیون این محصول به گونه ای عمل می کند که به سرعت پوست را سفت کرده، تاثیری سریع و ماندگار دارد و در عین حال خطوط و چین و چروک های پوست را از بین می برد و سطح پوست را نرم و یکدست می کند. با استفاده از این محصول فوق العاده، پوست روز به روز حجم ایده آلش را به دست می آورد و فرم صورت به حالت اولیه اش باز می گردد.

بافت این کرم بگونه ای است که بلافاصله پس از مصرف، جذب شده و با استفاده از آن احساس سنگینی بر روی پوست نخواهید داشت. این کرم فوق العاده به گونه ای فرموله شده که با ترمیم و بازسازی همزمان لایه درم و اپیدرم پوست موجب افزایش حجم پوست و جوانی پوست می گردد. این محصول حاوی ترکیبات انحصاری شامل (علف ببر، ویتامین C و لومیکان) می باشد که دارای اثر ترمیم کنندگی عمیق بوده و نه تنها پوست را برای ساخت الاستین و کلاژن تحریک می کند بلکه توسط لومیکان، فیبرهای تولید شده را نظم بخشیده و موجب استحکام بیشتر پوست می گردد. کرم لیفتینگ و ضدچروک لیفت اند ریپیر استادرم با بیشترین غلظت مواد موثر، لیفتینگ عمقی با ماندگاری طولانی مدت بر روی پوست داشته و در نهایت پوستی جوان برای شما به ارمغان می آورد. از دیگر تاثیراتی که می توان در مورد این کرم گفت جلوگیری از شل شدگی گردن که یکی از مشخصه های پیری پوست است نام برد.

در فرمولاسیون این محصول از مواد و تکنولوژی های زیر استفاده شده است:

  • CELLULAR WATER PATENT : تکنولوژی سلولار واتر موجود در این محصول، دارای مایعی است که مشابه محیط زندگی سلول های پوستی می باشد و بدین جهت اثرگذاری محصولات مراقبت پوستی را بیشتر کرده و پوست را جوان تر می نماید.
  • LIFT TECHNOLOGY : ترکیبی است از 3 خاصیت اصلی لیفتینگ، حجم دهندگی و صاف کنندگی پوست
  • TIME CONTROL SYSTEM (TCS): از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و علائم قابل مشاهده پیری پوست را کاهش می دهد
  • REPAIR+ TECHNOLOGY : ترکیبی قوی از یک آبرسان احیا کننده که علائم پیری قابل مشاهده را کاهش می دهد


صبح و شب روی پوست تمیز صورت و گردن مورد استفاده قرار گیرد

مناسب برای
پوست نرمال و خشک
کارایی
ضدچروک قوی، لیفتینگ و حجم دهنده صورت، پر کننده خطوط صورت، ترمیم و بازسازی کننده همزمان درم و اپیدرم، جلوگیری کننده از شل شدگی گردن، ایده آل به عنوان پایه آرایش
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
50 میلی لیتر
الهام

اگر می خواین چروک.های پوستتون را درمان کنه گزینه مناسبی هست واقعا ضدچروک و لیفت فوق العاده هست

530 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...