کرم لیفت سینه و دکلته لیراک مدل باست لیفت اکسپرت

Lierac Bust-Lift Expert Recontouring Cream

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: خانم ها
  • کارایی: لیفت و افزایش دهنده سفتی پوست، ضد لک، روشن کننده،...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
2,762,700
5%
2,635,200 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم لیفت سینه و دکلته لیراک حاوی الیگوپپتیدهای بیوتکنیکال استخراج شده از فندق و عصاره های گیاهی خاصی یوده و به بازسازی ناحیه سینه و دکلته کمک می کند، این کرم باعث سفت شدن پوست شده و به طور قابل توجهی ظاهر لکه های قهوه ای روی پوست را کاهش می دهد و سینه را صاف تر و خوش رنگ تر می کند. این کرم فوق العاده به بازیابی فرم مناسب سینه ها کمک می کند و در عین حال پوست سینه را صاف و مرطوب می کند. بدلیل وجود اسید هیالورونیک در ترکیبات آن پس از استفاده، پوست فورا نرم و مرطوب می شود. استفاده از این کرم به تقویت ساختار پوست سینه کمک می کند و از شل شدگی سینه ها جلوگیری می نماید و همچنین بدلیل وجود عصاره رنگدانه به دست آمده از پرتقال ماندارین ژاپنی، سطح ملانین روی پوست را تنظیم شده و از ایجاد لکه های تیره جلوگیری می کند. وجود AHA در فرمولاسیون این کرم سبب صاف و یکنواخت تر شدن پوست ناحیه سینه و دکلته شما می شود و اعتماد بنفس شما را در مهمانی ها و مجالس افزایش می دهد.

نتایج آزمایشات بالینی بر روی 55 خانم که به مدت 28 روز از این محصول استفاده کرده اند نشان داده است که 83% مصرف کنددگان از عملکرد آن رضایت داشته اند.

کرم لیفت سینه و دکلته لیراک مدل باست لیفت اکسپرت را دو بار در روز به مدت حداقل 4 هفته استفاده کنید. برای نتایج بهینه، با حرکات آرام و دایره‌ای با ترسیم عدد «۸» در تمام سطح سینه، تا شانه‌ها و قاعده گردن، ماساژ دهید.

مناسب برای
خانم ها
کارایی
لیفت و افزایش دهنده سفتی پوست، ضد لک، روشن کننده، مرطوب کننده، صاف و یکدست کننده پوست
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
75 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...