کرم موهای فر و مجعد ایوروشه

Yves Rocher Defining Cream Curly Hair

از {{model.count}}
دسته : کرم مو
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: موهای فر و مجعد
  • کارایی: حفظ حالت موهای فر، تغذیه کننده و رطوبت رسان
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 18 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
897,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم موهای فر و مجعد ایوروشه به خوبی حالت موهای شما را حفظ کرده و با توجه به فرمول خود به نغذیه عمق فولیکول های مو کمک می کند. وجود عصاره کتان ارگانیک، فرهای مو را بدون سنگین کردن حفظ کرده و به موها فرم می دهد. بافت بدون سیلیکون و چربی این محصول فوق العاده حس خوشایندی در زمان مصرف ایجاد نموده و روز به روز به فر موهای شما حالت زیبایی می بخشد. کرم موهای فر و مجعد ایوروشه طوری طراحی شده که حتی در رطوبت 90 درصد به شما اجازه می دهد تا فر موهای خود را حفظ نمایید.

این محصول از 94% مواد با منشاء طبیعی ساخته شده و وگان می باشد. بطری این کرم دوست دار محیط زیست بوده و 100% قابل بازیافت می باشد.

مقداری از کرم را روی دست خود قرار داده و سپس بر روی موهای خشک و یا مرطوب خود پخش نمایید. این محصول نیاز به آبکشی ندارد. توصیه می شود که 3 بار در هفته از آن استفاده نمایید.

مناسب برای
موهای فر و مجعد
کارایی
حفظ حالت موهای فر، تغذیه کننده و رطوبت رسان
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
18 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
150 میلی لیتر
ویژگی خاص
این محصول از 94% مواد با منشاء طبیعی ساخته شده و وگان می باشد. بطری این کرم دوست دار محیط زیست بوده و 100% قابل بازیافت می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...