کنسانتره ترمیم کننده و بازسازی کننده ادونس نایت ریپیر استی لودر حجم 5 میلی لیتر

Estee Lauder Advanced Night Repair Intense Reset Concentrate 5 ml

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: مرطوب کننده و آبرسان 24 ساعته، بازسازی و ترمیم باف...
  • تولید: آمریکا
  • تاریخ مصرف: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
599,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کنسانتره ترمیم کننده و بازسازی کننده ادونس نایت ریپیر استی لودر یک سرم فوق العاده موثر برای بازسازی سریع پوست است. این کنسانتره دارای فرمولاسیونی قوی و سرشار از ترکیبات مرطوب کننده است بطوریکه 15 برابر هیالورونیک اسید غلیط در مجموعه ای با وزن چند مولکولی در آن قرار داده شده تا به بهترین حالت پوست شما را آبرسانی نموده و عوامل زیانبار محیطی را از بین ببرد. این سرم پوست را عمیقا آبرسانی کرده و آن را به مدت 24 ساعت هیدراته نگه می دارد. کنسانتره ترمیم کننده و بازسازی کننده ادونس نایت ریپیر استی لودر پوست را بازسازی کرده و بافت و ساختار آن را اصلاح کرده و منافذ پوست را کاهش می دهد. این سرم با تقویت پوست، آن را در برابر عوامل استرس زای شدید محیطی نیز مقاوم می سازد.

این محصول با بهره گیری از فناوری  Chronolux SOS به سرعت ظاهر پوست را نجات داده و دوباره تنظیم می نماید همانند اینکه دکمه ریست کامپیوتر خود را فشار داده اید!!!

در فرمولاسیون این محصول از Tripeptide-32 که یک پپتید انحصاری استی لودر است و از ریتم طبیعی روز/شب پوست که محافظت در روز و تجدید در شب است، استفاده شده است.

فقط پس از یک ساعت پس از مصرف آن، پوست شما تسکین پیدا کرده و پوست را تقویت می کند تا بهتر بتواند به استرس های شدید قابل مشاهده پاسخ دهد و به شما این امکان را می دهد که لحظات پر استرس زندگی را به خوبی از بین ببرید و به قدرت تبدیل کنید.
کنسانتره ترمیم کننده و بازسازی کننده ادونس نایت ریپیر استی لودر سرشار از آنتی اکسیدان است و بخوبی پوست شما را از آسیب رادیکال های آزاد که بوجود آورنده چین و چروک و لکه های پوستی هستند، محافظت می نماید.

این محصول غیر جوش زا بوده و باعث مسدود کردن منافذ پوست نمی شود و مورد تایید متخصصان پوستی می باشد.

شب ها هر زمان که احساس کردید خستگی پوستتان افزایش یافته و یا نیاز به تقویت پوست خود دارید از آن استفاده نمایید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
مرطوب کننده و آبرسان 24 ساعته، بازسازی و ترمیم بافت پوست، مقابله کننده با استرس و عوامل زیانبار محیطی، کاهش دهنده منافذ پوست، تسکین دهنده و کاهش دهنده التهابات پوستی تنها در 1 ساعت، درخشان کننده و روشن کننده پوست
تولید
آمریکا
تاریخ مصرف
24 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
5 میلی لیتر
ویژگی خاص
مورد تایید متخصصان پوست و غیر جوش زا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...