استیک ضد تعریق زنانه نیوا مدل Black & White Invisible Original

Nivea Black & White Invisible Original Anti-Perspirant Stick

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: خانم ها
  • کارایی: ضد تعریق، خوشبو کننده، 48 ساعته، بدون الکل، ضد حسا...
  • تولید: آلمان
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
106,800 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استیک ضد تعریق زنانه مدل اینویزیبل بلک اند وایت مخصوص لباس های سفید و سیاه طراحی شده است و نه ردی از سفیدی روی لباس های مشکی، نه لکه زردی بر روی لباس های سفید ایجاد نمی کند.

استیک ضد تعریق زنانه نیوا مدل Black & White Invisible Original محافظت قابل اعتمادی را در برابر بوی بدن ایجاد می کند و در عین حال عطر و بویی تازه و لطیف شما را در بر خواهد گرفت. این استیک ضد تعریق مخصوص بانوان بوده و تا 48 ساعت ماندگاری موثر دارد و شما را در برابر تعریق و بوی بدن محافظت می کند و به زیر بغل شما یک خشکی نرم و مخملی می بخشد. این محصول مخصوص لباس های سفید و سیاه طراحی شده است و نه ردی از سفیدی روی لباس های مشکی، نه لکه زردی بر روی لباس های سفید ایجاد نمی کند.

استیک ضد تعریق زنانه نیوا فاقد الکل است و باعث ایجاد احساسی خوشایند در تمام طول روز می شود. استفاده از این استیک خوشبوکننده آسان است. این محصول را زیر بغل ها بزنید و اجازه دهید کاملا خشک شود. این محصول باعث می شود بدن با هر استفاده شاداب شود و احساس خوبی برای پوست ایجاد می کند.

مناسب برای
خانم ها
کارایی
ضد تعریق، خوشبو کننده، 48 ساعته، بدون الکل، ضد حساسیت و تحریک، وجود ترکیبات کرم دار در فرمولاسیون آن، بدون ایجاد لک بر روی لباس های سفید و سیاه
تولید
آلمان
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
40 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...