خط چشم ماژیکی فوق العاده آرت دکو رنگ مشکی

Artdeco High Precision Liquid Liner Black

از {{model.count}}
برند : آرت دکو
دسته : خط چشم
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: دوام زیاد، کاملا مشکی، نوک ظریف
  • تولید: آلمان
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
735,200
4%
712,400 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اگر شما هم از آن دسته خانم‌هایی هستید که در آرایش تبحر نداشته و در کشیدن خط چشم دستتان لرزیده و به همین دلیل قید استفاده از آن را می‌زنید، دیگر نگران نباشید! خط چشم ماژیکی فوق العاده آرت دکو مشکل شما را برطرف می نماید.

شرکت آرت دکو که یکی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی در کشور آلمان است، خط چشم فوق‌العاده آرت دکو را به شما خانم‌های حساس که به زیبایی چشم‌هایتان اهمیت داده معرفی و پیشنهاد می‌کند.

این محصول معرکه حاوی رنگدانه‌های کربنی بوده که خطی بسیار سیاه را بر خط مژه ایجاد کرده و به آسانی فرم دلخواه را به چشمانتان می‌دهد. هم‌چنین پوشش‌دهی فوق‌العاده‌ای داشته و جلوه نسبتا براق در چشمانتان دارد. 

اگر شما هم در کشیدن خط چشم مهارت کافی را نداشته و در هنگام کشیدن خط چشم دستتان لرزش پیدا می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم که از خط چشم فوق‌العاده آرت دکو استفاده کنید. این محصول دارای برس پیشرفته با ترکیبی از بهترین الیاف بوده و با نوک بسیار ظریف و با کیفیت، به شما در کشیدن خط چشمی دقیق و انعطاف‌پذیر، کمک بسیار زیادی می‌کند.

بهترین ویژگی این محصول دوام طولانی مدت آن است؛ به طوری که در مدت طولانی در پشت چشمانتان قرار گرفته و بدون هرگونه خرابی ظاهری جذاب و زیبا را به شما هدیه می‌دهد. این خط چشم دارای رنگ کاملا مشکی است.


مناسب برای
انواع پوست
کارایی
دوام زیاد، کاملا مشکی، نوک ظریف
تولید
آلمان
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
0.55 میلی‌لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...