ریمل حجم دهنده و حالت دهنده نارس مدل کلایمکس اکستریم

Nars Climax Extreme Mascara

از {{model.count}}
برند : نارس
دسته : ریمل
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع مژه
  • کارایی: حجم‏ دهی و تیره‎ کردن فوق‏‌العاده مژه‌‎ها، پوشش طو...
  • تولید: کانادا
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,947,200
7%
1,828,200 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اصلی‎‌ترین ویژگی‎‌های ریمل جدید برند نارس، حجم فوق‌‏العاده زیاد، رنگ بسیار تیره و عملکرد بالای آن است. بنابراین به شما کمک می‎‌کند تا چشمگیرترین حجمی که تاکنون از یک ریمل انتظار داشته‌‎اید را تجربه کنید. کمپلکس رنگدانه ه‎ای جدید و برس مویی دند‎ه‌‎ای XXXL، بلافاصله مژه‎‌ها را حجم می‏‌دهد. تنها با یکبار کشیدن، پیگمنت‎‌های لاتکس مانند ریمل، از ریشه تا نوک موها را پوشش خواهد داد.

به‌‎واسطه براش منحصربه‌‏فرد و پیگمنت‎‌های باکیفیت این محصول، مژه‌‎ها سریعا تقویت شده، و نرمی و لطافت آن را تضمین می‌کند. همچنین این محصول طوری فرموله شده که جلوی هرگونه جمع‎‌شدن و انباشته‎‌شدن مواد بر روی مژه ها را می گیرد.بافت ریمل نارس مدل کلایمکس اکستریم، کاملا با رنگدانه اشباع شده‌‎است و با استفاده از کمپلکس Loaded Pigment Complex، ظاهر مژه‌‎ها را بسیار چشمگیر می‌‏کند. این مجموعه درواقع ترکیبی پویا از خالص‌‎ترین میکروپیگمنت‎‌های بسیار ریز است که با روغن‎‌های حالت‎‌دهنده همراه می‌‎شود. در نتیجه می‌‏توانید مژه‌‏ها را با عمیق‎‌ترین و سیاه‌‎ترین رنگ،‏ به‎‌صورت فوری و یکنواخت بپوشانید.

پلیمرهای خاص به‏‌کاررفته در ریمل نارس مدل Climax Extreme پوششی مقاوم در برابر سایش آن‏‌هم در کل روز برای شما ایجاد می‌‏کند. مقاومت در برابر بروز لکه، پوسته‎‌پوسته‎‌شدن و ماندگاری طولانی‏‌مدت حجم‎ مژه، از دیگر ویژگی‌‏های این ریمل است. برند نارس در تولید این محصول، آزمایش‌‏های چشم پزشکی مخصوص را انجام داده‎ و آن را بدون بو تولید کرده است تا افراد دارای حساسیت نیز بتوانند از آن استفاده کنند.براساس یک مطالعه در آمریکا که با حضور ۳۱ زن انجام شد، ۹۴% آن‏‌ها به حجم‎‌دهی فوری و شدید دست پیدا کردند. ۱۰۰% آن‎‌ها پوشش شدیدا تیره مشاهده کردند و ۸۷% گفتند که پس از مصرف، خبری از ریزش و ایجاد لکه در زیر چشم نبوده‎ است.

مناسب برای
انواع مژه
کارایی
حجم‏ دهی و تیره‎ کردن فوق‏‌العاده مژه‌‎ها، پوشش طولانی‌‎مدت، بهره‏‌گیری از فناوری‏‌های پیشرفته، مقاومت در برابر تجمع و انباشته‏‌شدن، ضد ایجاد لکه و سیاهی، بهره‌‎گیری از براش حرفه‌‏ای، فاقد رایحه و بدون پارابن، بلند کننده, حجم دهنده, ضد حساسیت, ضد ریزش
تولید
کانادا
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
7 میل
مبدا برند
آمریکا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...