ست براش مینی ریل تکنیک مدل 01858

Real Techniques Mini Brush Duo For Foundation + Blush 01858

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: قابل استفاده برای کرم پودر، پنکک، رژگونه، برنزر و...
  • تولید: چین
  • مبدا برند: انگلیس
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
340,100
7%
316,800 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ست براش تکنیک یک ابزار آرایشی باکیفیت است که به شما این امکان را می‌دهد تا با دقت بیشتر و سرعت عمل بالاتر آرایش صورت خود را تکمیل کنید. این ست مناسب جهت استفاده کرم پودر و رژگونه بوده و دسته‌های آن از جنس آلومینیوم سبک است. در نتیجه به راحتی در دستان شما قرار می‌گیرد و در زمان استفاده احساس خستگی به دستان شما نمی‌دهد. تراکم این براش قابل قبول بوده است. همچنین قابلیت شستشوی راحت و آسانی نیز دارد. این ست براش یک انتخاب مناسب جهت تکمیل کردن ابزار آرایشی شما خواهد بود.

ست براش مینی ریل تکنیک شامل براش شماره 200 ریل تکنیک براشی کاربردی برای زدن کرم پودر است که به راحتی کرم پودر را روی پوست شما صاف و یکدست پخش می کند و براش شماره 407 با سر گرد بزرگ و موهای بلندی که دارد برای پخش رژگونه، پنکیک، برنزر و…مناسب می باشد.

این ست براش بسیار سبک و به راحتی قابل حمل است و مناسب برای مسافرت می باشد. براش های ریل تکنیک کاملا وگان بوده و هیچگونه تست حیوانی ندارد.


مناسب برای
انواع پوست
کارایی
قابل استفاده برای کرم پودر، پنکک، رژگونه، برنزر و پودر فیکس
تولید
چین
مبدا برند
انگلیس
ویژگی خاص
شامل 2 براش کاربردی و با کیفیت، بدنه‌ی آلومینیوم سبک و مقاوم، سهولت در شست و شو، دارای الیاف مصنوعی، ضد خشونت علیه حیوانات
الی

برای رژ گونه ازش استفاده میکنم ازش راضیم کیفیت خوبی داره و خوش دست هم هستش

482 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...