شامپو رفع سفیدی مو تیونینگ آلپسین

Alpecin Tuning Shampoo

از {{model.count}}
برند : آلپسین
دسته : شامپو
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع مو با طیف رنگی تیره تا مشکی
  • کارایی: تیره شدن موهای خاکستری، جلوگیری از ریزش موی ارثی،...
  • تولید: آلمان
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
738,100
6%
697,300 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شامپو تیونینگ آلپسین، به دلیل وجود رنگدانه‌های مشکی، برای طیف موهای تیره تا مشکی مناسب است. این شامپو به خصوص برای آقایانی که موهای آن‌ها در حال سفید شدن است و علاقه‌ای به تغییر رنگ ناگهانی پس از استفاده از رنگ موهای سنتی ندارند، مناسب است.

رنگدانه‌های موجود با نام HC Blue no.2 در فرمولاسیون این شامپو موها را تیره نگه می‌دارد. کمپلکس کافئین در ترکیب این شامپو، همزمان از ریزش آنها جلوگیری می‌کند. این شامپو برای طیف موهای تیره تا مشکی قابلیت مصرف روزانه دارد. با هر بار مصرف، رنگدانه‌ها‌ی موجود در فرمولاسیون محصول باعث تقویت تیرگی طبیعی موها می‌شوند.

تاثیر محصول بر رنگ موها نامحسوس است و به مرور زمان خود را نشان می‌دهد. به همین دلیل، این پروسه تنها زمانی شتاب می‌گیرد که از شامپو تیونینگ آلپسین به صورت روزانه استفاده شود. علاوه بر موارد ذکر شده‌، مصرف تیونینگ شامپو باعث می‌شود تا مواد فعال کافئینه به سرعت و پس از تنها 2 دقیقه به ریشه موها برسند.

این محصول همچنین حاوی پانتنول است که موها را نرم کرده و از خشکی و شکنندگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین نیاسینامید و زینک پی سی ای نیز به تقویت ساقه و ریشه‌های مو کمک خواهند کرد.


از زمان مصرف شامپو تا آبکشی آن 2 الی 5 دقیقه صبر نمایید. تاثیر محصول بر رنگ موها نامحسوس و به مرور زمان خود را نشان می دهد و این پروسه تنها زمانی شتاب می گیرد که از شامپو بصورت روزانه استفاده گردد.


مناسب برای
انواع مو با طیف رنگی تیره تا مشکی
کارایی
تیره شدن موهای خاکستری، جلوگیری از ریزش موی ارثی، پیشگیری از سفید شدن موها
تولید
آلمان
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
200 میلی لیتر
مهران صاحبی

بعد چند هفته موهایم طبیعی مشکی شده ریزش موهایم قطع شده خیلی ازش راضی هستم

484 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...