لوسیون مرطوب کننده روز سراوی حجم 89 میلی لیتر

Cerave AM Facial Moisturizing Lotion With Sunscreen SPF 30

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست های نرمال، مختلط و چرب - قابل استفاده برای پو...
  • کارایی: مرطوب کننده، آبرسان، آرامش دهنده، تسکین دهنده پوست...
  • تولید: آمریکا
  • حجم: 89 میلی لیتر
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,266,300
11%
1,138,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مرطوب کننده و ضدآفتاب دو مرحله ضروری در هر روتین مراقبت از پوست برای داشتن ظاهری سالم است. برای کمک به ساده نگه داشتن کارها، می‌توانید از مرطوب‌کننده‌ای استفاده کنید که حاوی کرم ضد آفتاب با طیف وسیع محافظت در برابر اشعه مضر آفتاب است. لوسیون مرطوب کننده روز سراوی یک محصول فاقد چربی و چند کاره مراقبت از پوست است. استفاده از این محصول موجب تامین رطوبت و تغذیه پوست شده و در عین حال به جذب و انعکاس اشعه های مضر UVA و UVB خورشید کمک می کند.

این محصول فوق العاده دارای اسید هیالورونیک برای آبرسانی به پوست و 3 سرامید ضروری است که با هم ترکیب می شوند تا مانند یک سد دفاعی از هدر رفتن رطوبت پوست جلوگیری کنند. در این محصول از فناوری MVE استفاده شده که این فناوری بطور مداوم مواد مرطوب کننده را برای آبرسانی پوست در طول روز آزاد کرده و رطوبت پوست را برای 24 ساعت تامین می نماید و همچنین وجود نیاسینامید در ترکیبات آن موجب تسکین و کاهش التهاب پوست می شود. از دیگر فناوری های بکار رفته در این محصول می توان به InvisibleZinc اشاره کرد که در این فناوری از اکسید روی میکرو ریز  استفاده شده که به راحتی روی پوست پخش شده و با پوششی شفاف و بدون رنگ بر روی پوست خشک شده و اثری از آن بر روی پوست باقی نمی ماند.

لوسیون مرطوب کننده روز سراوی فرمولی بسیار سبک، فاقد چربی و غیر جوش زا داشته و موجب مسدود شدن منافذ پوست شما نمی شود و انتخابی ایده ال برای پوست های نرمال تا چرب می باشد. از آنجا که در ترکیبات آن از عطر استفاده نشده حتی پوست های حساس هم می توانند از آن استفاده نمایند.
لوسیون مرطوب کننده روز سراوی یک از محصولات توصیه شده برای استفاده روزانه توسط بنیاد سرطان پوست است.

روش استفاده:

روزها از این محصول بر روی پوست خود استفاده نمایید.

پمپ را برای اولین بار با چرخاندن آن به چپ و فشار دادن چند بار به سمت پایین تا زمانی که محصول خارج شود قفل کنید. (توجه: ممکن است مجبور شوید 10 تا 20 بار پمپ را فشار دهید تا در ابتدا شروع به توزیع لوسیون کنید.)
برای استفاده کودکان زیر 6 ماه با پزشک مشورت کنید.

مناسب برای
پوست های نرمال، مختلط و چرب - قابل استفاده برای پوست های حساس
کارایی
مرطوب کننده، آبرسان، آرامش دهنده، تسکین دهنده پوست، تقویت کننده سد دفاعی پوست در برابر هدر رفتن رطوبت، دارای فاکتور محافظتی SPF30، دارای بافت سبک و غیر چرب
تولید
آمریکا
حجم
89 میلی لیتر
ویژگی خاص
غیر جوش زا، فاقد عطر، غیر چرب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...