پالت سایه ریلودد ولوت رز رولوشن

REVOLUTION RELOADED VELVET ROSE SHADOW PALETTE

از {{model.count}}
برند : رولوشن
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
569,700 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پالت سایه ریلودد ولوت رز رولوشن شامل رنگ های مات و براق می شود تا هم برای آرایش روزانه و معمولی و هم برای آرایش خاص مهمانی ها کاملا مناسب باشد. شما با این سایه چشم رولوشن می توانید از یک آرایش یکدست و صاف لذت ببرید. ضمنا به خاطر امکان ترکیب خوب رنگ های پالت سایه رولوشن، قدرت مانور بسیار بالایی برای خلق رنگ های جدید و نوآورانه خواهید داشت.

نکته بسیار مهم درباره پالت سایه رولوشن این است که به خاطر ماندگاری بی نظیرش، شما را کاملا از استفاده پرایمر صورت و تثبیت کننده آرایش بی نیاز خواهد کرد. برند رولوشن در این محصول علاوه بر کیفیت خود سایه ها، تمرکز زیادی روی کیفیت بسته بندی نیز گذاشته تا احتمال خرابی سایه چشم محبوب شما را کم کرده و به سادگی بتوانید در کیف دستی خودتان جابجایش کنید.

این محصول مثل سایر محصولات رولوشن ضد خشونت علیه حیوانات و وگن است. استفاده از این پالت حتی برای افرادی که مبتدی هستند نیز بسیار آسان است.

سوگند

تمام رنگای پالت رو دوست دارم هم براق داره هم مات ماندگاری بالایی داره برای من که مبتدی هستم هم به راحتی بادیدن چند تا کلیپ باهاش سایه های قشنگی می تونم بزنم

531 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...