کرم بمب آبرسان گارنیر

Garnier Skin Naturals Nem Bombasi

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: دارای خواص آنتی اکسیدان، آبرسانی قوی به پوست، جذب...
  • تولید: اتحادیه اروپا
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
381,300 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم بمب آبرسان گارنیر حاوی اسید هیالورنیک و عصاره انار و میوه آمله بوده و دارای خاصیت مرطوب کنندگی بالا و مناسب برای انواع پوست می باشد. فرمولاسیون این کرم بر پایه ی آب و فوق سبک می باشد. این محصول به دلیل رطوبت رسانی بالا باعث بازسازی و رفع ترک های پوستی شده و پوست را شاداب می کند، همچنین با جلوگیری از خارش و التهاب پوست در درمان بیماری هایی نظیر اگزما و پسوریازیس موثر است.

این مرطوب کننده دارای آنتی آکسیدان ها و ترکیباتی به نام استرولین است که باعث نرمی و لطافت پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن می شود و نیز می توان از آن به عنوان احیا کننده و ضد چروک پوست استفاده کرد. این کرم دارای مقادیر زیادی پتاسیم و لیسیتین است که برای شادابی پوست و مو بسیار مفید هستند. این محصول منبع غنی از ویتامین های محلول در آب به ویژه ویتامین های گروه B است همچنین سرشار از ویتامین E و امگا 3 می باشد. 

بمب آبرسان گارنیر با حجم 50 میلی لیتر فاقد پارابن، سیلیکون و رنگ مصنوعی می باشد و مورد تأیید متخصصان پوست است و مشکلی برای پوست ایجاد نمی کند.

خواص عصاره انار:

انار منبع مهم آنتی‌اکسیدان‌ها، پتاسیم و ویتامین C است. در واقع آب انار یکی از غنی‌ترین منابع پلی‌فنل‌هاست که گروهی از آنتی‌اکسیدان‌های قوی هستند. هدف آنتی‌اکسیدان‌ها، کند کردن یا جلوگیری از صدمه سلولی است که توسط علل مختلف استرس‌زا بوجود می آیند، مانند مصرف سیگار و دخانیات، آلودگی هوا، استرس‌های روحی و سموم مختلفی که به صورت روزمره خواسته و ناخواسته با آنها مواجه هستیم.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
دارای خواص آنتی اکسیدان، آبرسانی قوی به پوست، جذب سریع، عدم ایجاد احساس چربی روی پوست، فاقد پارابن، بازسازی کننده پوست،
تولید
اتحادیه اروپا
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
50 میل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...