کرم تغذیه کننده و تقویت کننده ماوالا مدل نیل اکتان

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 15 میلی لیتر
  • ویتامین: دارد
  • کشور مبدا برند: سوئیس
  • سایر توضیحات: حاوی ویتامین‌ها و پروتئین‌ها و مواد ضروری برای رشد...
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
335,700
10%
305,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

زیبایی ناخن باعث زیبایی دست‌ها می‌شود به همین دلیل مراقبت و رسیدگی به آن‌ها با این همه عواملی که می توانند باعث آسیب شود، ضروری است. ناخن‌ها عضو زنده‌ای از بدن هستند و مانند سایر اعضا باید مورد مراقبت قرار گیرند. اشعه‌ی مضر خورشید، هوای سرد، استفاده از شوینده‌ها به دفعات و روزانه، استفاده از لاک‌های نامرغوب و... چربی ناخن را از بین می‌برند و باعث از بین رفتن انعطاف و شکننده شدن آن‌ها می‌شود. جهت تقویت ناخن‌ها علاوه بر درمان خوراکی و استفاده از ویتامین‌ها باید بصورت موضعی هم به آن‌ها رسیدگی کرد. کمپانی ماوالا (Mavala) که به صورت تخصصی در مورد بهداشت و مراقبت ناخن محصولات منحصر به فردی را تولید کرده برای این مشکل هم راه حلی ارائه داده است. کرم نیل اکتان ماوالا تغذیه کننده و تقویت کننده‌ی ناخن‌های خشک، حساس، ظریف و شکننده است و ناخن را نرم و منعطف می‌کند تا از خرد شدنش جلوگیری شود. نحوه‌ی استفاده از این محصول ماساژ هر شب آن بر روی ریشه ناخن به مدت 4 تا 6 هفته است و باید تا صبح برای جذب کامل به آن فرصت داد و تا جایی که امکان دارد دست‌ها را نشست. این کرم 15 میلی لیتری چون از طریق پوست جذب می‌شود تداخلی با لاک ندارد اما برای نتیجه بهتر می توان یک بار در هفته آن را روی ناخن بدون لاک استفاده کرد.

حجم
15 میلی لیتر
ویتامین
دارد
کشور مبدا برند
سوئیس
سایر توضیحات
حاوی ویتامین‌ها و پروتئین‌ها و مواد ضروری برای رشد ناخن , تقویت کننده ناخن های خشک، حساس، ظریف و شکننده , افزایش مقاومت ناخن‌ها در برابر شکستن , روش مصرف: ماساژ کرم هر شب بر روی ریشه ناخن به مدت 4 تا 6 هفته
شماره مجوز
1400298977689956
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...