کرم مرطوب کننده و ضدآفتاب هیدرو بوست نوتروژنا SPF25

Neutrogena Hydro Boost City Shield SPF25

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: مناسب انواع
  • کارایی: مرطوب کننده بسیار سبک، محافظ و ضد آفتاب، حاوی مواد...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
594,100
7%
553,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پوست صورت همیشه در معرض آسیب های ناشی از مواد مضر و عوامل خارجی نظیر اشعه آفتاب و آلودگی و سرما می باشد. محصولات مراقبتی پوست می توانند تا حد زیادی اثرات مضر این عوامل را کاهش دهند. یکی از محصولات ویژه برند نوتروژینا، کرم مرطوب کننده و ضدآفتاب هیدرو بوست نوتروژنا SPF25 می باشد. ترکیبات فعال موجود در این محصول علاوه بر ایجاد سدی در مقابل اثرات زیان آور اشعه خورشید، یاعث حفاظت از پوست در مقابل تغییرات آب و هوایی نظیر سرما و آلودگی های ناشی از زندگی شهری می باشد. این عوامل آسیب زا به تنهایی باعث ایجاد رادیکال های آزاد و ایجاد پیری زودرس می شود.

خواص ویژه و مواد فعال موجود در کرم مرطوب کننده نوتروژنا مدل CITY SHIELD

  • اسید هیالورونیک: استفاده از این اسید میوه در انواع آبرسان ها و مرطوب کننده ها دیگر امری اجتناب ناپذیر شده است. اسید هیالورونیک قادر به جذب آب تا بیش از 1000 برابر حجم خود می باشد. این حجم از آب باعث ثبات رطوبت پوست به مدت زمان بیشتری می باشد. پوست محکم تر، شاداب تر و مرطوب تر خواهد بود.
  • آنتی اکسیدان ها: آنتی اکسیدان ها مقاومت پوست را در برابر عوامل آسیب رسان افزایش می دهند و از پوست در مقابل این عوامل محافظت می کنند که به نوبه خود باعث بهبود شفافیت پوست و جلوگیری از پیری زودرس می شود.
  • SPF25: ضد آفتاب موجود در کرم مرطوب کننده نوتروژینا باعث ایجاد سدی در مقابل اشعه های مضر آفتاب می شود و در نهایت باعث کاهش ایجاد رادیکال های آزاد و پیری زودرس ناشی آن می شود.

نتایج مشهود و ثابت شده با استفاده روزانه از NEUTROGENA CITY SHIELD SPF25

  • %77 از استفاده کنندگان از این محصول بهبود شفافیت پوست را تایید کرده اند.
  • %100 کاربران این محصول، به مرطوب کنندگی و رایحه بسیار ملایم آن اقرار کرده اند. ( این مطالعه در سال 2015 بر روی 35 خانم با استفاده روزانه 2 بار از این محصول انجام شده است )  

طرز مصرف:

هر صبح، بعد از انجام مراقبت های روزانه روتین خود، این کرم را بر روی صورت استفاده کنید.

بافت سبک کرم سیتی شیلد، این کرم را برای استفاده به عنوان زیر آرایش بسیار کاربردی ساخته است.

مناسب برای
مناسب انواع
کارایی
مرطوب کننده بسیار سبک، محافظ و ضد آفتاب، حاوی مواد آنتی اکسیدان و اسید هیالورونیک، افزایش مقاومت پوست در برابر عوامل آسیب رسان، افزایش رطوبت و محافظ پوست در برابر آلودگی هوا، قابل استفاده به عنوان پرایمر زیر آرایش
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
50 میل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...