کیت رنگ مو اکسلانس لورال شماره 6.3

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • تولید: فرانسه به سفارش ترکیه
  • حجم: 48 میلی لیتر
  • رنگ: قهوه ای طلایی
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
395,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

رنگ مو اکسلانس لورال یکی از بهترین و پرفروش ترین رنگ موهای دنیا بوده و به دلیل داشتن تکنولوژی محافظت سه گانه و پرو کراتین های پیشرفته از ساقه های موی شما محافظت نموده، تغذیه کرده و زیبایی موهایتان را چندین برابر خواهد کرد. رنگ موی اکسلانس لورال 5 برابر بیشتر موهایتان را نرم خواهد کرد و بعد از استفاده موهایی براق و خوش رنگ برای شما به ارمغان خواهد آورد. تمامی رنگ های این محصول موهای سفید را پوشش خواهند داد و نگرانی بابت سفید ماندن موهایتان نخواهید داشت. وجود شامپو و کرم مو مخصوص در کیت رنگ مو Excellence باعث می شود که موها به مدت ۸ هفته محافظت شده و کاملا نرم و خوش حالت باقی بمانند. در این کیت رنگ مو از مقدار بسیار کمی آمونیاک استفاده شده که باعث آسیب رساندن به موهای شما نشده و سلامت موهای شما را حفظ می کند. 

کیت کامل این رنگ مو شامل تیوپ رنگ مو، اکسیدان، شامپو و ماسک مو می باشد. شامپو موجود در این کیت PH موها را تنظیم کرده و رنگ مو را تثبیت می کند و کرم موی موجود در آن سرشار از سرامید بوده و با تثبیت رنگ مو کمک کرده و همچنین میزان نرمی و رطوبت موها را افزایش می دهد. استفاده کردن از این رنگ مو بسیار آسان بوده و به راحتی می توانید داخل خانه از آن استفاده کنید.

  1. دستکش ها را دستتان کنید.
  2. محتوای کامل تیوپ رنگ مو را داخل بسته اکسیدان بریزید و سرش را با دقت ببندید تا بیرون نریزد سپس ۲ دقیقه به خوبی تکان دهید تا کاملا ترکیب شوند.
  3. سر بسته را باز کنید و با آرامش شروع کنید موهایتان را آغشته به رنگ کنید.
  4. حدود ۳۰ الی ۵۵ دقیقه بسته به نیاز خودتان صبر کرده و سپس موهای خودتان را با شامپو داخل بسته بشورید.
  5. برای تثبیت رنگ، مقداری از شامپوی موجود در بسته بندی را روی موهایتان بزنید و بعد از ۱ دقیقه به خوبی آبکشی کنید.
  6. در مرحله آخر موهایتان را به کرم مو موجود در بسته بندی آغشته کنید. بعد از استفاده نیاز به آبکشی ندارد. (بعد از رنگ کردن هر هفته ۱ بار از این کرم استفاده کنید)
مناسب برای
انواع پوست
تولید
فرانسه به سفارش ترکیه
حجم
48 میلی لیتر
رنگ
قهوه ای طلایی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...