بالم دور چشم ویزیونق لانکوم

LANCOME VISIONNAIRE YEUX ADVANCED MULTI CORRECTING EYE BALM

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

این محصول از برند لانکوم، یک بالم چشم منحصر به فرد است که با عملکرد موثر خود، به تصحیح چین و چروک های قسمت خارجی چشم، حلقه های سیاه زیر چشم و پف های دور چشم می پردازد.
این محصول، به لطف بهره مندی از تکنولوژی انحصاری HydraBLUR™، نمود عیوب و ایرادات پوستی نواحی اطراف چشم ها را به صورت آنی و مشهود محو می کند. این محصول، به دلیل برخورداری از ساختاری سبک، به صورت یکپارچه و یکنواخت جذب پوست می شود و علاوه بر محو ساختن چین و چروک های پوست، رنگ پوست را یکدست می سازد و نمود پف ها و حلقه های سیاه زیر چشم ها را نیز کاهش می دهد.
استفاده از این محصول به افزایش آنی لطافت پوست در نواحی اطراف چشم ها کمک می کند. همچنین این محصول با آبرسانی به پوست، رطوبت مورد نیاز آن را در تمام مدت روز تامین می کند. با استفاده مداوم از این محصول پس از چهار هفته، شاهد کاهش مشهود چین و چروک های ناحیه اطراف چشم های خود خواهید بود.
این محصول فاقد فتالات و پارابن است. این محصول همچنین غیر آلرژی زاست و مورد تائید متخصصین پوست است و برای تمام انواع پوست ها از جمله پوست های خشک، مختلط، چرب، نرمال و حساس مناسب است.
روش مصرف:
صبح و شب از این کرم به صورت آرام و ملایم در ناحیه حساس استخوان زیر ابرو ها، ناحیه زیرین چشم ها و همچنین چین و چروک های قسمت خارجی چشم ها استفاده کنید. استفاده از این محصول پوست شما را برای آرایش آماده می کند، به طوری که پس از آن می توانید از محصولات آرایشی یا مراقبت از پوست استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...